U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
@ Nielson, de 1394 OHCI Compliant Host Controller is geinstalleerd.
[ Voor 30% gewijzigd door Cobb op 01-07-2010 17:11 ]
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
De legacy versie?Cobb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:10:
Ga ik doen Max.
@ Nielson, de 1394 OHCI Compliant Host Controller is geinstalleerd.
[ Voor 71% gewijzigd door Cobb op 01-07-2010 17:23 ]
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
En mocht je in de buurt van Deventer wonen: computer, firewirepoorten en -kabels genoeg hier om uit te proberen
Vreemd is ook dat ie het apparaat niet ziet; dat driver niet herkend/gevonden wordt zoals met oude hardware kan ik me nog voorstellen.
/edit: oja, alle 1394 drivers inclusief bovenstaande (ook de sony's onder Sony Corporation en zelfs een Sony driver onder Texas Instruments) geprobeerd maar allen zelfde resultaat.
http://social.technet.mic...5f-4fff-bffc-593db5b4f601 -> Cobb, heb je toevallig net als ik een Dell? Lijkt iets die kant op, heb 1 W7 en 1 XP bak van Dell. Bizar is dat het vandaag op de XP-machine ineens ook niet meer werkt....
[ Voor 30% gewijzigd door tweaktubbie op 29-07-2010 13:48 ]
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'