nieuws: Kroes: voor 2015 onbeperkt internetten in heel Europa voor vaste prijs
Is dit nu een goede basis voor een artikel?
Verder klopt de titel niet:
Verder heeft himlis nog een mooie reactie op het artikel:
himlims_ in 'nieuws: Kroes: voor 2015 onbeperkt internetten in heel Europa voor vaste prijs'
last one from #ebsummit - I predicted companies will be offering unminited flat fee data roaming before my term ends
Als ik het goed lees is dit hele artikel gebaseerd op deze twee tweets? Als ik dit lees staat er dat ze voorspelt (/ hoopt) dat dit zo is in 2015, er staat niets over maatregelen of dat ze er zelf uberhaupt mee bezig is om dit te realiseren. Het andere twitter bericht spreekt dat deels tegen, maar is niet van haar eigen account. Uiteindelijk blijf je dus over met twee, licht tegenstrijdige, lullige twitter berichtjes.Neelie Kroes: there will be a flat European fee for data during my term.
Is dit nu een goede basis voor een artikel?
Verder klopt de titel niet:
Zou moeten zijn:Kroes: voor 2015 onbeperkt internetten in heel Europa voor vaste prijs
Edit:Kroes: voor 2015 onbeperkt mobiel internetten in heel Europa voor vaste prijs
Verder heeft himlis nog een mooie reactie op het artikel:
himlims_ in 'nieuws: Kroes: voor 2015 onbeperkt internetten in heel Europa voor vaste prijs'
Door himlims_, donderdag 1 juli 2010 14:35
want?
[...]
Er is niets concreets/tastbaars, het is wat kroes verwacht (hoopt dat gaat gebeuren) 2015 is een indicatie, providers zijn zelf vrij in de visie die het bedrijf erop na houd. Dus het si geen moet (zoals dat met goedkoper bellen wel MOEST). Er zijn dan ook geen consequenties van providers die dat niet doen.
Al met al mooie uitspraak van kroes, maar zo'n verwachting kan ik ook spreken. Immers is vodafone al jaar of 2-3 bezig om dit te realiseren. (binnen eigen netwerk). Laat ze nog 2-3jr bezig zijn, en warempel 't is 2015 Maar ik denk dat 't te kort termijn is. Hoewel EU en internetten steeds belangrijker wordt is het nu een grote inkomsten bron. Net zoals sms dat 10jr terug was. toen betaalde de consument ook te veel. Dat terwijl de kostprijs van een sms 0.01ct is (jah 0.0092 of zo iets).
Neem nu terrorist KPN, die heeft in duitsland/spanje en italie (?) eigen netwerk. maar in de meeste landen is kpn afwezig. Vergelijk je dat met t-mobile/vodafone, die zijn bijna in iederland actief met een eigen netwerk. Die zullen dit wel makkelijker kunnen realiseren. KPN zal vervolgens bij de vodafone moeten aankloppen of er niet 'iets te regelen valt' om het internet flatfee aan te bieden..... ofwel; kpn moet in de buidel tasten.
Blijft toch allemaal koffie dik kijken, en HOPEN dat het gaat gebeuren.
[ Voor 47% gewijzigd door roy-t op 01-07-2010 15:10 ]