Toon posts:

3d op computer met ati videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een monitor die 3d ondersteuning heeft en kan werken met ati.

Ik heb de LG W2363D gevonden maar die wordt geleverd met een nVidia 3d set en die werkt niet met ati kaarten. Is er ook een alternatief die wel werkt voor ati kaarten?
of als ik een 120hz monitor koop en een 3dbril. Kan ik dan 3d afspelen met mijn HD5770 kaart ?

Alvast bedankt.

• pindamaster
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:10
Tja wat ga je gebruiken voor een game's / film's? en heb je nog beperkingen in het budget. Persoonlijk vind ik het geld nog niet waard, het schrijnt vrij matig te zijn de 3d effecten in game's

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:30
Zalman heeft een paar mooie 3d monitoren die werken met ati kaarten. Die werken ook met een passieve bril en niet met van die hoofdpijnverwekkende shutterbrillen.

Verwijderd

Topicstarter
Het scherm moet wel aan wat eisen voldoen. Hij moet full-hd zijn met hdmi en moet 24 inch of groter zijn, en tevens 3D ondersteunen. De zalman heeft geen HDMI en is 22 inch.

Ook heb ik gelezen dat 27 inch of groter beter is als je gaat 3d gamen.
is dit waar?

Of zal ik wachten met de aanschaf van 3D producten? Omdat 3d nog niet echt populair is. Ook komt er vast een scherm waarvoor je geen bril nodig hebt. Maar hoelang dat gaat duren weet ik niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2010 16:53 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Die schermen bestaan al een tijdje (vorig jaar op X-life was er een demo). Het ziet er alleen niet uit en je krijgt er hoofdpijn van :o

Maareh... **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? al gezien?

Je opent hier wel een erg karige topic waar nauwelijks eigen inzet uit blijkt, je geeft niet aan waar en hoe je zelf gezocht hebt, wat je vond (links!) en wat dan exact onduidelijk is. Begin daar eens mee...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.