Beste tweakers,
Ik ben nu al 2 maanden het internet en vooral tweakers.net aan het afspeuren naar een laptop die voldoet aan mijn eisen. Nu ben ik de Dell XPS 16 tegengekomen, en ik heb gewacht op de nieuwe versie, maar nu blijkt dat deze nog wel even op zich laat wachten. Voor de rest heb ik de HP Envy, Sony Vaio F11 en Macbook pro bekeken, alleen is geen van allen de laptop die ik zoek.
Hopelijk hebben jullie ideeën of kennen jullie een laptop die wel aan mijn eisen voldoet.
Hieronder staan de eisen, en wat ik zoal met de laptop wil gaan doen.
Wat ik mee ga doen:
- Studie Communicatie & Multimediadesign
- Photoshop/videobewerking
- Zo af en toe een game spelen. (Met name MW2)
Specs
- Goede CPU (i5/i7)
- Minstens 4GB DDR3 RAM
- High-end Videokaart (Ik wil er 2 externe beeldschermen op aansluiten)
- HDD van minimaal 320GB of SSD van minstens 120GB
- LED scherm met hoge resolutie
- Accuduur van minstens 2 uur.
Mijn budget is €1800, ik hoop dat een van jullie een mooi adresje kent waar ik een laptop kan kopen die aan mijn eisen voldoet
Mvg, Jeroen
Ik ben nu al 2 maanden het internet en vooral tweakers.net aan het afspeuren naar een laptop die voldoet aan mijn eisen. Nu ben ik de Dell XPS 16 tegengekomen, en ik heb gewacht op de nieuwe versie, maar nu blijkt dat deze nog wel even op zich laat wachten. Voor de rest heb ik de HP Envy, Sony Vaio F11 en Macbook pro bekeken, alleen is geen van allen de laptop die ik zoek.
Hopelijk hebben jullie ideeën of kennen jullie een laptop die wel aan mijn eisen voldoet.
Hieronder staan de eisen, en wat ik zoal met de laptop wil gaan doen.
Wat ik mee ga doen:
- Studie Communicatie & Multimediadesign
- Photoshop/videobewerking
- Zo af en toe een game spelen. (Met name MW2)
Specs
- Goede CPU (i5/i7)
- Minstens 4GB DDR3 RAM
- High-end Videokaart (Ik wil er 2 externe beeldschermen op aansluiten)
- HDD van minimaal 320GB of SSD van minstens 120GB
- LED scherm met hoge resolutie
- Accuduur van minstens 2 uur.
Mijn budget is €1800, ik hoop dat een van jullie een mooi adresje kent waar ik een laptop kan kopen die aan mijn eisen voldoet
Mvg, Jeroen