Hulp bij keuze laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

• Jeroens93
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-12 21:26
Beste tweakers,

Ik ben nu al 2 maanden het internet en vooral tweakers.net aan het afspeuren naar een laptop die voldoet aan mijn eisen. Nu ben ik de Dell XPS 16 tegengekomen, en ik heb gewacht op de nieuwe versie, maar nu blijkt dat deze nog wel even op zich laat wachten. Voor de rest heb ik de HP Envy, Sony Vaio F11 en Macbook pro bekeken, alleen is geen van allen de laptop die ik zoek.

Hopelijk hebben jullie ideeën of kennen jullie een laptop die wel aan mijn eisen voldoet.
Hieronder staan de eisen, en wat ik zoal met de laptop wil gaan doen.

Wat ik mee ga doen:
- Studie Communicatie & Multimediadesign
- Photoshop/videobewerking
- Zo af en toe een game spelen. (Met name MW2)

Specs
- Goede CPU (i5/i7)
- Minstens 4GB DDR3 RAM
- High-end Videokaart (Ik wil er 2 externe beeldschermen op aansluiten)
- HDD van minimaal 320GB of SSD van minstens 120GB
- LED scherm met hoge resolutie
- Accuduur van minstens 2 uur.

Mijn budget is €1800, ik hoop dat een van jullie een mooi adresje kent waar ik een laptop kan kopen die aan mijn eisen voldoet :)

Mvg, Jeroen

• sanduhr46
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-12-2023
Weet het niet 100% zeker maar volgens mij zijn dergelijke topics hier niet meer toegestaan. Maargoed, ik heb nog wel een heel aardige suggestie voor je voor het geval je deze nog niet eerder tegengekomen hebt. De Asus G51 serie voldoet volgens mij aan al je eisen. Is te koop met een dikke i7, tot 8 gig aan ram, max 640 aan hdd (2x320gb @ 7200rpm), full hd led scherm, accuduur afhankelijk van configuratie uiteraard :) En.. niet te vergeten een hele dikke 360M GPU met GDDR 5. Enige wat je wellicht niet zal bevallen is het uiterlijk.. maargoed, van de concurrentie zoals Alienware en de MSI GX wordt ik in ieder geval niet vrolijker, deze Asus ziet er nog redelijk beschaafd uit als je het mij vraagt, blijft tevens netjes binnen je budget.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica