Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Weg met T-Mobile, gaan voor Vodafone of KPN?

Pagina: 1
Acties:
  • 887 views

• smeerbartje
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 22-11 22:44
Eigenlijk is mijn vraag enorm simpel; ik ben het gelazer met T-Mobile echt spuugzat en wil overstappen naar een andere provider. Aangezien mijn huidige contract is afgelopen is mijn opzegtermijn 1 maand. Ik ga voor een sim-only jaarcontract en koop -als mijn huidige G1 het heeft begeven- t.z.t. wel een losse iPhone o.i.d.

Nu mijn vraag: welke provider heeft de beste dekking? En zijn er andere zaken die leiden tot de keuze voor ofwel Vodafone of KPN?

• __1337__
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:37
Kijk eens hier :).

In dat forum vind je alles betreffende telecomproviders.

• sariel
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:46
KPN heeft, dacht ik, de beste dekking maar is relatief duur.
Vodafone heeft redelijke dekking (naar mijn ervaring) maar is zeer onduidelijk wat betreft facturatie en wat-kost-hoeveel.
Tsja, t-mobile is wat mij betreft redelijk: duidelijk met kosten en niet al te duur. helaas is de beschikbaarheid van data-verbindingen enigszins brak.

Copy.com

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10:28

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

dekking
Zie de websites van KPN en Vodafone
andere zaken
Kosten, pakketkeuze, persoonlijke voorkeur, voorwaarden. Alles naar eigen keus te bepalen. Alle benodigde info is op de eerder genoemde websites terug te vinden.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dekking van Vodafone en KPN is in principe om het even. Mischien in een specifieke plek dat de een wat beter is dan de ander, maar welke kant dat op gaat kun je niet zeggen zonder er te staan.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• tiguan
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22-11 23:07
Hi (KPN) valt best mee qua prijs. Heb nu zelf een eindeloos online abbo voor €19,44 per maand met 125 belminuten/250 sms-jes geloof ik, abbo bestaat niet meer als zodanig geloof ik. Maar ben altijd erg tevreden geweest met de bereikbaarheid/dekking van Hi. Heb sinds een jaar een HTC Hero daar is internet pas echt nuttig voor en ik kan me eigenlijk niet heugen dat er storing was. Bij Vodafone waren er de laatste tijd wel nogal wat storingen, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles.

• wheez50
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 14:16
KPN is de grote reus waar je het nummertje was. Kwaliteit is heel redelijk, maar daar betaal je ook voor. Vodafone's technische kwaliteit is vergelijkbaar of misschien zelfs beter: Vodafone's administratie en helpdesk zijn slecht. Ik heb over de afg. 4 jaar een aantal keer met vodafone moeten bellen. Elke keer hopeloos. Zelfs telfort heeft het nooit zo bont gemaakt. En bij t-mobile alleen maar uitstekend te woord gestaan. Zal wel pech/geluk zijn, maar toch.

Wat ik zelf heel erg vind is dat ik vele tientallen smsjes heb gehad van vodafone om over te stappen en dat ik op *geen enkele* manier er vanaf kon komen. Het was regelrechte spam. En sindsdien ben ik best wel anti vodafone. De mailnieuwsbrieven die ik opeens ineens kreeg, vorig jaar, zorgde er niet voor dat ik positiever werd. Ik kon me alweer nauwelijks tot niet uitschrijven/afmelden.

Nee, vodafone ben ik absoluut geen fan van...

(Ik zit bij t-mobile, en heb geen enkele last van de genoemde stoornissen. Mijn agenda synct met gmail agenda, internet werkt prima etc etc...)

[Voor 7% gewijzigd door wheez50 op 01-07-2010 12:30]

• Aloys
  • Registratie: juni 2005
  • Niet online
De facturatie bij Vodafone is altijd weer een ellende (bij mijn moeder), je krijgt een smsje en dan houdt het geloof ik ook wel op. T-mobile heeft dat beter geregeld, dus ik raad je dan eerder aan om naar kpn te gaan (maar is de 3G verbinding daar niet hartstikke traag?).

Filmpjes -- Foto's op 500px.com

• MartijnAbel
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 19-11 06:58
vodafone heeft in de kleinere plaatsen meestal nog wat betere dekking als kpn en consorten, maar het is vrijwel om het even...
sim only's zijn er zat van vodafone, en met internet erbij heb je sowieso in de maand juli nog 50% korting op je BSW sim only(bel sms web)
voor 24,95 heb je dus al 300minuten of 300 smsjes en onbeperkt internet(3.6mbps) waarvan het eerste jaar voor slechts 12,50 ;)

succes met het uitzoeken in iedergeval!
Aloys schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:30:
De facturatie bij Vodafone is altijd weer een ellende (bij mijn moeder), je krijgt een smsje en dan houdt het geloof ik ook wel op. T-mobile heeft dat beter geregeld, dus ik raad je dan eerder aan om naar kpn te gaan (maar is de 3G verbinding daar niet hartstikke traag?).
hoe kom je erbij dat de facturatie slecht is dan? je krijgt een smsje dat je rekening klaarstaat op my vodafone...
als je vervolgens geen myvodafone hebt of aanmaakt, dan doe je dat zelf hoor ;)

[Voor 40% gewijzigd door MartijnAbel op 01-07-2010 12:33]

Volvo V60 D5 Polestar @ 230PK & 470NM

• aex351
  • Laatst online: 14:25

aex351

I am the one

Zelf heb ik Hi of KPN sinds mijn eerste telefoon, maar ik zou denk ik nu overstappen naar Vodafone. Bij KPN en Hi worden belminuten afgerond naar boven in plaats van per seconden. Bij Vodafone is het nog wel zo dat na het 1e minuut het per seconden is. Alleen om deze reden al zou ik voor Vodafone gaan. Ik ken genoeg mensen die zo'n nieuwe KPN/Hi abonnement hebben na een verlenging en de kosten ineens 2 tot x keer zo hoog zijn geworden. En daarnaast heeft Vodafone een vergelijkbare dekking als KPN/Hi. T-Mobile is geen optie.

< dit stukje webruimte is te huur >

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

wheez50 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:29:
Wat ik zelf heel erg vind is dat ik vele tientallen smsjes heb gehad van vodafone om over te stappen en dat ik op *geen enkele* manier er vanaf kon komen. Het was regelrechte spam. En sindsdien ben ik best wel anti vodafone.
Daar kun je prima van af komen. Je moet alleen even bellen en erom vragen. Daarna krijg je ze nog een week of twee a drie, maar dan zijn ze ook echt weg. Sinds ik gevraagd heb dat uit te zetten heb ik er welgeteld nul gekregen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Aloys
  • Niet online
MartijnAbel schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:31:
[...]

hoe kom je erbij dat de facturatie slecht is dan? je krijgt een smsje dat je rekening klaarstaat op my vodafone...
als je vervolgens geen myvodafone hebt of aanmaakt, dan doe je dat zelf hoor ;)
Mijn moeder en zusje zijn twee maal afgesloten door een fout met de facturen van Vodafone ;) . Dat moet ik nog meemaken met T-mobile of een willekeurige andere grote provider.

Filmpjes -- Foto's op 500px.com

• wheez50
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 14:16
@ cyber - misschien vreemd, maar dat heb ik dus geprobeerd... En niet een beetje ook...

• OnsDenis
  • Registratie: augustus 2008
  • Nu online
Waarom koop je niet van beide een prepay kaartje voor een paar euro? Dan kun je voor jezelf kijken welke van de twee bij jou thuis de beste dekking geeft. Ze ontlopen elkaar namelijk niet veel.

FTTH 100/100 | Fritzbox 5490 | UniFi AC Pro

• Sander
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16:40
Kijk ook eens naar de ANWB actie van Vodafone. Erg scherpe prijzen en voor 2 jaar lang!

• smeerbartje
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 22-11 22:44
OnsDenis schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:54:
Waarom koop je niet van beide een prepay kaartje voor een paar euro? Dan kun je voor jezelf kijken welke van de twee bij jou thuis de beste dekking geeft. Ze ontlopen elkaar namelijk niet veel.
Thanks; heb ik voor Vodafone inderdaad gedaan --> geen 3G. Nu nog even voor KPN / HI doen... hopen ik 3G!

• m3gA
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19-11 14:15
Vodafone heeft echt een waardeloze helpdesk. Vroeger was deze heel goed maar natuurlijk wilde Vodafone net als ieder bedrijf bezuinigen. Ik zit bij Vodafone omdat ik er heel lang gewerkt heb maar als werknemer was het een stuk fijner dan als gewone klant. Dekking van Vodafone en KPN is ongeveer hetzelfde.

[Voor 17% gewijzigd door m3gA op 01-07-2010 15:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 05-11 15:41

IEF

Why so serious?

Afgezien dat dit topic in het verkeerde subforum is geplaatst, is de TS dermate karig dat het eigenlijk weinig discussiewaarde heeft.

Ik ga hem dus niet verplaatsen, maar ik stel voor dat je in de verschillende ervaringstopics reageert in Telecomproviders.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True