Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Klaar
[ Voor 143% gewijzigd door RobbyTown op 01-07-2010 00:01 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Ik zoek het bij XP he, screenshot is van internet als voorbeeld, Details bij XP dan krijg ik weer geen tegel pictogrammen en staat de schijfruimte info in een kolom en niet eronder.vandeMeulenhof schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 23:59:
dubbel klik op deze computer (net zoals je screenhot) > rechts klik (ergens in het witte veld) > Beeld > Kies voor Details.
Klaar
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Hey dat is iets nieuws voor mij. Voor zover ik weet is het alleen met 'details' mogelijk en niet bij de tegel vorm, dit was vanaf vista mogelijk.crack_en_hack schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:11:
[...]
Ik zoek het bij XP he, screenshot is van internet als voorbeeld, Details bij XP dan krijg ik weer geen tegel pictogrammen en staat de schijfruimte info in een kolom en niet eronder.
Mocht het ook bij XP kunnen, ben ik toch wel erg benieuwd hoe.
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Er zijn wel tooltjes te vinden die dit emuleren, maar ingebakken in XP is het afaik niet.
Aha dan zal het dat wel geweest zijn (is niet mn eigen PC) maar heb het idd wel gezien voordat ik hem ging formatteren.foetus_ schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:22:
Er zijn wel tooltjes te vinden die dit emuleren, maar ingebakken in XP is het afaik niet.
Dan rest de vraag, Welke tooltje was dat
http://www.hccfotovideocr...ft-schijfruimte-info.html
En er zijn zat progamma`s replacements voor je verkenner, heb je al eens gezocht met google ?
Ik gebruik BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2, die geeft alles netjes weer in verkenner
[ Voor 14% gewijzigd door Mexel op 01-07-2010 05:47 ]
↓ volgende bericht hieronder ↓
FolderSize ken ik idd, heb het op mn eigen PC, alleen geeft dat niet de schijfruimte info onder het pictogram weer.Mexel schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 05:35:
Probeer een foldersize, deze geeft aan hoe groot een map is.
http://www.hccfotovideocr...ft-schijfruimte-info.html
En er zijn zat progamma`s replacements voor je verkenner, heb je al eens gezocht met google ?
Ik gebruik BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2, die geeft alles netjes weer in verkenner
Het wel gezocht ja maar kwam alleen allemaal van die XP -> Vista transformatie packs tegen die je hele interface omgoeien, En dat wil ik nou juist niet.
Wellicht een (uitgebreide) schijfcontrole voor station E? Misschien dat er een bitje is omgevallen.........
[ Voor 29% gewijzigd door Eagle Creek op 07-07-2010 03:02 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Dat plaatje is van internet als voorbeeld omdat ik vorige week achter een XP PC zat waar dat onder het schijfpictogram stond (mogelijk een plug-in)Eagle Creek schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 03:01:
Nou ja, die hele weergave van jou is al een skin/hack. Dit kent XP niet. Dus dat lijkt me dan een bugje in die software eerlijk gezegd.
Wellicht een (uitgebreide) schijfcontrole voor station E? Misschien dat er een bitje is omgevallen.........
Maar na het formatteren was dit natuurlijk weg maar nu kunnen we niet meer echterhalen welke plug-in het was.
Ikzelf dacht voorheen dat dit gewoon in XP zat maar blijkbaar niet.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ja dat klopt maar welke plug-in?Eagle Creek schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 03:45:
Dat zal een plug-in geweest zijn, want de functie is nieuw voor Vista.
Heb hem weer gevonden: http://drive-space-indicator.software.informer.com/
Alleen jammer dat het aantal GB's er niet in getallen onder staat zoals in Vista.
Mocht iemand intussen een ander alternatief hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag
[ Voor 52% gewijzigd door crack_en_hack op 17-07-2011 00:14 ]