Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Schijfruimte indicatie onder tegel pictogram verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Beste tweakers :)

Ik zie hier achter een net opnieuw geinstalleerde PC maar ik zoek me helemaal rot naar een instelling.

Onder het tegel pictogram zou je een indicatie kunnen zetten hoeveel schijfruimte er nog is en hoeveel er gebruikt is.

Net zoals hier: Afbeeldingslocatie: http://masterdominion.nl/div/samsungfout.jpg

Maar alle combinatie's die ik gebruik onder het tabblad beeld zijn prachtig maar ik krijg het maar niet voor elkaar.

Ben ik gewoon niet helemaal scherp door de hitte of ben ik echt aan het ijlen :X

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

dubbel klik op deze computer (net zoals je screenhot) > rechts klik (ergens in het witte veld) > Beeld > Kies voor Details.

Klaar :)

[ Voor 143% gewijzigd door RobbyTown op 01-07-2010 00:01 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• crack_en_hack
vandeMeulenhof schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 23:59:
dubbel klik op deze computer (net zoals je screenhot) > rechts klik (ergens in het witte veld) > Beeld > Kies voor Details.

Klaar :)
Ik zoek het bij XP he, screenshot is van internet als voorbeeld, Details bij XP dan krijg ik weer geen tegel pictogrammen en staat de schijfruimte info in een kolom en niet eronder.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

crack_en_hack schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:11:
[...]

Ik zoek het bij XP he, screenshot is van internet als voorbeeld, Details bij XP dan krijg ik weer geen tegel pictogrammen en staat de schijfruimte info in een kolom en niet eronder.
Hey dat is iets nieuws voor mij. Voor zover ik weet is het alleen met 'details' mogelijk en niet bij de tegel vorm, dit was vanaf vista mogelijk.

Mocht het ook bij XP kunnen, ben ik toch wel erg benieuwd hoe.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• foetus_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-11 00:35
Omdat deze layout nu eenmaal een instelling is die pas vanaf Vista beschikbaar is.. :)
Er zijn wel tooltjes te vinden die dit emuleren, maar ingebakken in XP is het afaik niet.

• crack_en_hack
foetus_ schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:22:
Er zijn wel tooltjes te vinden die dit emuleren, maar ingebakken in XP is het afaik niet.
Aha dan zal het dat wel geweest zijn (is niet mn eigen PC) maar heb het idd wel gezien voordat ik hem ging formatteren.
Dan rest de vraag, Welke tooltje was dat |:(

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Probeer een foldersize, deze geeft aan hoe groot een map is.
http://www.hccfotovideocr...ft-schijfruimte-info.html

En er zijn zat progamma`s replacements voor je verkenner, heb je al eens gezocht met google ?

Ik gebruik BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2, die geeft alles netjes weer in verkenner

[ Voor 14% gewijzigd door Mexel op 01-07-2010 05:47 ]

↓ volgende bericht hieronder ↓

• crack_en_hack
Mexel schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 05:35:
Probeer een foldersize, deze geeft aan hoe groot een map is.
http://www.hccfotovideocr...ft-schijfruimte-info.html

En er zijn zat progamma`s replacements voor je verkenner, heb je al eens gezocht met google ?

Ik gebruik BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2, die geeft alles netjes weer in verkenner
FolderSize ken ik idd, heb het op mn eigen PC, alleen geeft dat niet de schijfruimte info onder het pictogram weer.
Het wel gezocht ja maar kwam alleen allemaal van die XP -> Vista transformatie packs tegen die je hele interface omgoeien, En dat wil ik nou juist niet.

• crack_en_hack
Iemand :X

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:03

Eagle Creek

Breathing security

Nou ja, die hele weergave van jou is al een skin/hack. Dit kent XP niet. Dus dat lijkt me dan een bugje in die software eerlijk gezegd.

Wellicht een (uitgebreide) schijfcontrole voor station E? Misschien dat er een bitje is omgevallen.........

[ Voor 29% gewijzigd door Eagle Creek op 07-07-2010 03:02 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• crack_en_hack
Eagle Creek schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 03:01:
Nou ja, die hele weergave van jou is al een skin/hack. Dit kent XP niet. Dus dat lijkt me dan een bugje in die software eerlijk gezegd.

Wellicht een (uitgebreide) schijfcontrole voor station E? Misschien dat er een bitje is omgevallen.........
Dat plaatje is van internet als voorbeeld omdat ik vorige week achter een XP PC zat waar dat onder het schijfpictogram stond (mogelijk een plug-in)
Maar na het formatteren was dit natuurlijk weg maar nu kunnen we niet meer echterhalen welke plug-in het was.
Ikzelf dacht voorheen dat dit gewoon in XP zat maar blijkbaar niet.

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:03

Eagle Creek

Breathing security

Dat zal een plug-in geweest zijn, want de functie is nieuw voor Vista. :)

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• crack_en_hack
Eagle Creek schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 03:45:
Dat zal een plug-in geweest zijn, want de functie is nieuw voor Vista. :)
Ja dat klopt maar welke plug-in?

• crack_en_hack
Kick:

Heb hem weer gevonden: http://drive-space-indicator.software.informer.com/
Alleen jammer dat het aantal GB's er niet in getallen onder staat zoals in Vista.

Mocht iemand intussen een ander alternatief hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag :)

[ Voor 52% gewijzigd door crack_en_hack op 17-07-2011 00:14 ]

Pagina: 1