Je kan de code niet vinden?
ohai
Die heb ik onlangs gevonden, toch bedankt.
Maar hoe verder? De handleiding is onduidelijk en ik ben nooit een pro geweest met c code, ergens een file met de command line zodat ik handmatig in kan stellen hoevaak het versnelt als ik op de versnellingsknop klik?
Gefeliciteerd, een patch van 3 jaar geleden. Ik heb een flauw vermoeden dat die feature ondertussen al wel in de stable release zit

(mijn VLC heeft inderdaad een slider als je op de "1.00x" klikt in de statusbalk)
Die staat inderdaad bij de nieuwste, helaas gaat ie niet verder dan 4 keer de versnelling... vandaar dta ik die zelf handmatig wil instellen.
als je op ']' van je toetsenbord drukt in VLC verhoogt hij de afspeelsnelheid met 0.10, daarmee is het resultaat ook behaalbaar toch?
Al vraag ik me af waarvoor je 5x wilt versnellen, op 1.3 wrodt het al lastig om dingen goed te volgen...
Gewoon een kwestie van wennen
Wilde zelf gewoon series van pakweg 100 afleveringen een stuk sneller bekijken. Ik ben vaak pas 11 uur thuis, en met 6-7 uur in de ochtend opstaan, is het heel moeilijk om nog iets te kijken, of het moeten echt maar -2 afl. zijn.
Ik begon met 1.5, de piepstemmetjes moet je maar voor lief nemen, ik kan snellezen dus zolang er ondertiteling staat begrijp en volg ik alles. Inmiddels kan ik op 4 keer de normale snelheid filmsseries kijken
Maar de meesten lukt het niet meer dan 2 keer, maar dat is ook goed!
De volgende stap met de versnellingsknop bij vlc is 8x, en dat volgt niemand. Vandaar dat ik een feature wilde incoden zodat ik tenminste stappen van 4,25 en 4,50 kan maken. De ] knop werkt wel met stappen van 0.10, maar ik lig met mijn lasermuis in bed tot ik in slaap val, de toetsenbord is helaas niet draadloos...
Iemand idee hoe ik bovenstaand probleem verhelp?