Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rii software

Pagina: 1
Acties:

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:59
Toen ik mijn Rii keyboard vandaag uitprobeerde viel het me op dat ik heel veel over het touchpad moet wrijven om mijn cursor iets te bewegen, ook mis ik de functie van het touchpad van mijn msi wind om te scrollen als je over de zijkant wrijft. weet iemand een mooi stukje software dat deze dingen oplost/toevoegt? Ik ga liever niet met de windows muis sensitivity en mouse acceleration kloten, omdat ik ook nog moet gamen op deze pc.

En is er een mogelijkheid om alt f4 te gebruiken met dit toetsenbord, want het lijkt niet te werken

[ Voor 10% gewijzigd door K0L3N op 01-07-2010 01:46 ]

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Wat heb je zelf al ondernomen om je probleem op te lossen? Wordt er bijvoorbeeld geen software bij de toetsenbord geleverd? Hoezo wil je niet met de gevoeligheid e.d. spelen, is de snelheid van de pad dan wel al goed in games? Je geeft veel te weinig info... hier kan niemand iets mee. Probeer iig te beschrijven wat je allemaal al geprobeerd hebt.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 18:48
Verder nog welke windows versie en gebruik je de slaap/standby stand ook van je pc.
Dit laatste kom je namelijk wel het 1 en ander over tegen als je google eens zou opstarten.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• K0L3N
Het Rii toetsenbord wordt gebruikt als tweede toetsenbord bij mijn game pc, naast mijn deathadder en logitech g15, vandaar dat ik niet te veel met standaard muis instellingen wil kloten. Het toetsenbord wordt zonder software geleverd, vandaar dat ik een tooltje zoek die handige functies toevoegt

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

ja, vind je het raar, je hebt een game muis die een miljoenmiljard dpi heeft, dus per cm muisbeweging een enorme afstand doorgeeft naar windows, en dan heb je tegelijk een touchpad die maar hele lage afstanden doorgeeft.. dan klopt het wel dat je heel weinig reactie krijgt..
wat je eigenlijk wilt dus is de 2 muizen 2 verschillende gevoeligheden meegeven, en ik heb eerlijk gezegd geen idee of het kan, maar daar is google voor ;)

• K0L3N
vind het niet raar, maar zoek dus eigenlijk iemand die ervaring heeft met zo iets en nu roept: jaaaaa, dat had ik eerst ook en toen heb ik .... gedownload en nu werkt alles perfect :P
Pagina: 1