Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 07:21
Ik heb een probleem.
Wij hebben een LE40A552 waarvan de power LED telkens blijft knipperen. (net nu bij het wk... :( )

Ik heb het probleem uiteraard gegoogled, maar het lijkt erop alsof ik de enige ben die het probleem heeft (gehad).

Wat ik allemaal heb geprobeerd:

1. Menu + Volume knop op de TV zelf (werkt niet)
2. Samsung gebeld.

Samsung geeft aan dat het een power inverter kan zijn. Zelf vind ik dat nogal een raar antwoord, het lijkt mij dat dan helemaal niets het zou moeten doen.

Het toestel reageert wel, dat is te merken aan het 'snel knipperen' van het power LEDje als je een toets op de afstandsbediening in drukt.

Quote van Scatman:
>>>
ik heb een probleem met mijn samsung le40a552:
mijn tv reset telkens gedurende een 5 tal seconden, en dit om de halve minuut ofzo. Dit gebeurt zowel op de hdmi, scart als op de tv ingang. Het beeld valt dan even weg en het rood lichtje begint te pinken en nadien is er terug beeld...
Ik heb wel in het service menu geweest, maar heb naar mijn weten hier niets aangepast. Heb wel even de hotel mode op on gezet en default input op een hdmi ingang, maar dit nadien terug afgezet. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
en omdat een filmpje meer zegt als woorden:
YouTube: samsung tv reset
<<<

Het lijkt op het probleem zoals deze is omschreven (of gefilmd...) in het filmpje van Scatman.
Alleen gaat zijn tv nog aan. De tv die hier staat blijft uit...

Iemand een idee?
Ben ten einde raad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 07:21
Niemand die dit herkent of een (eventuele) oplossing hier voor heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Edit, blijkbaar overheen gelezen.

Om er dan toch nog een nuttige post van te maken, als Samsung aangeeft dat het probleem daarin zit, dan neem ik aan dat ze dat niet voor niets zeggen. Anders gewoon nog een keer bellen en je probleem uitleggen. Als hij echt stuk is, zal een reset waarschijnlijk ook niet veel uithalen.

[ Voor 160% gewijzigd door Justawitte op 02-07-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 12:27

ResuCigam

BOFH

Dr Pro schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 23:01:
Samsung geeft aan dat het een power inverter kan zijn. Zelf vind ik dat nogal een raar antwoord, het lijkt mij dat dan helemaal niets het zou moeten doen.
Dit kan heel goed een voedings probleem zijn. Ik heb wel vaker (computer) schermen gehad die niks meer deden behalve een knipperende led en daar was het elke keer de voeding. Waarom laat je hem niet gewoon repareren?

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-09 13:12
Ik heb dit probleem ook! Net nu we in de finale van het WK staan :(
Power Led knippert redelijk onregelgematig wanneer de tv in standby staat en reageert wel een beetje als je de tv aan wilt zetten maar hij gaat niet aan.

Het lijkt er wel op alsof de tv niet genoeg power heeft om aan te gaan. Ik zal er nog even een youtube filmpje van maken en hier posten

Edit: Inmiddels heb ik een leentoestel 32 inch gekregen, kan ik tenminste nog een beetje redelijk naar de WK finale kijken.
Volgens Samsung is het een probleem met de voeding of het moederbord van de tv, gaan nu kijken of die onderdelen op voorraad liggen en ze nemen contact met me op. Al met al wel goede service maar je moet wel ff flink doorzeuren bij de support desk.

[ Voor 34% gewijzigd door Vlassie1980 op 07-07-2010 21:20 ]

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde probleem.Knipperend rode led. In het begin hielp hielp onder breking van de power
een tijdje. Daarna gebeurde het zo frequent dat tv kijken niet n=meer mogelijk was.

TV model UE48JU6000WXXN ook geen niewe software te vinden. 48" bestaat niet meer. Hele slechte support
van Samsung. 2,5 jaar oude tv :(

Verwijderd

Deze tv heeft een week test gedraaid bij Andrea.nl en er werd niets gevonden... De leverancier was BOBSHOP.nl maar die is intussen failliet gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Verwijderd Een 8 jaar oud topic omhoog schoppen. Andermans topic overnemen. Dubbelposten.

Genoeg redenen om dit topic maar snel te sluiten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.