Ik heb altijd hibernate ipv shutdown gebruikt omdat die sneller opstartte en hij je windows open laat staan. Echter, sinds ik een paar weken geleden een cardreader heb ingebouwd duurt het ontwaken uit hibernate een minuut langer. Net voordat hij klaar is blijft hij hangen op het resume scherm. Het booten duurt sindsdien ook langer: voordat het Windows XP logo verschijnt duurt het +/- 30 seconden langer. Aangezien het toch wel irritant begint te worden, wil ik dit graag verhelpen.
Via google ben ik op KB816746 uitgekomen, maar deze zou in met SP2 opgelost moeten zijn (ik heb alle updates, dus SP3). Nu is SP3 wel geinstalleerd (geslipstreamd) voor de cardreader, dus ik weet niet zeker of hij die fix heeft meegenomen. Is dit nog handmatig te installeren? Of is het een andere reden dat het booten zo lang duurt?
Specs:
AMD PhenomII X2 550 BE + GigaByte GA-MA785GMT-UD2H + 4GB ValueRAM.
Kaartlezer is een goedkope procase 14-in-1 van 16 euro. Gekocht bij Alternate, maar is uit assortiment verdwenen.
Via google ben ik op KB816746 uitgekomen, maar deze zou in met SP2 opgelost moeten zijn (ik heb alle updates, dus SP3). Nu is SP3 wel geinstalleerd (geslipstreamd) voor de cardreader, dus ik weet niet zeker of hij die fix heeft meegenomen. Is dit nog handmatig te installeren? Of is het een andere reden dat het booten zo lang duurt?
Specs:
AMD PhenomII X2 550 BE + GigaByte GA-MA785GMT-UD2H + 4GB ValueRAM.
Kaartlezer is een goedkope procase 14-in-1 van 16 euro. Gekocht bij Alternate, maar is uit assortiment verdwenen.