Problemen met mijn HD4870 en MW2

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 13:38
Ik speel al een geruime tijd MW2 maar word helemaal moe van het vastslaan van dit spel.
Ik gebruik een HD4870 1GB, en ik denk dat het daaraan ligt maar heb geen idee wat ik er aan moet doen.
Tijdens het spelen slaat het spel gewoon random helemaal vast, ik moet resetten want hij doet echt helemaal niets meer. Dit gebeurd random, kan 2 x per 5 minuten zijn, kan ook 1 x per 20 uur zijn.
Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Wat ik al geprobeerd heb zijn de nieuwste drivers te installeren, en een hulpprogramma die er vaak bijzit niet te installeren. Mag allemaal niet werken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Dit hoeft niet per se aan je videokaart te liggen. Het kan ook zijn dat je systeem over verhit raakt , dat de voeding het niet trekt, of gewoon een willekeurige andere factor.

Geef even je systeem door:
CPU:
Moederbord:
Videokaart:
Geheugen:
Geluidskaart:
Hardeshijf(ven):
PSU:

Maar goed, het kan ook een bug zijn in Modern Warfare 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 13:38
De problemen zijn pas begonnen toen ik deze kaart installeerden vandaar dat ik denk dat het de videokaart is.
Ik heb er een nieuwe koeling inzitten die een stuk beter werkt als de vorige maar dat hielp niets.
Mijn voeding geeft een vermogen van 500W of 600W, beide lijken me voldoende.

Als CPU heb ik een Q6600, 3GB geheugen, HD4870 1GB videokaart en een moederbord Gigabyte P35-DS3P.

Ik heb geprobeerd de computer te laten vastslaan met enkele stress tests maar daar kwam die prima doorheen.
Enkele andere spellen die best wel veel van mijn computer verwachten zoals Supreme Commander 1, Anno 1404 en Blur doen het prima, geen crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:03
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem met bc2 en 1.06 sinds een tijdje, soms draait hij echt uuren perfect en dan crashed hij om de 10mins.. heel vreemd heb al mijn voltages al doorgelopen!

hoe hij vast loopt is dan dat het geluid blijft hangen en idd ik kan ook niks anders dan de reset indrukken, had iets gehoord van dat punkbuster niet goed met 1.06 overweg kan maarja dan moeten veel meer mensen hier last van hebben oid :/

heb trouwens een i7 920, asus rampage 2 gene en 4890 xxx (zelfde range kaarten)