• gxpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 17:42
Hee Tweakers,

Ik zit hier met een probleem dat redelijk vervelend begint te worden naarmate ik me meer bezig hou met het uploaden van websites en het uploaden/downloaden van dingen |:( .

Het probleem:
Zodra ik ga uploaden(binnen mijn eigen netwerk thuis en daarbuiten) loopt mijn computer onherroepelijk vast, krijg ik een freeze van het beeld, reageert niks meer en geeft mijn geluidskaart een vervelende PIEEEP. Het versturen van bestanden via MSN gaat wel goed maar speedtest.net en het via FTP uploaden van een 100MB bestand wil niet lukken. Aangezien dit alleen maar gebeurd bij het met voorbedachten rade uploaden van bestanden denk ik dat het probleem ergens ligt in de netwerkcontroller van me moederbord. Gamen gaat trouwens ook zonder problemen.

Helaas heb ik hier geen netwerkkaartje liggen die ik er even in kan schroeven alsmede een ander moederbord voor mijn setup. Ik hoop dat iemand zo even een oplossing of conclusie kan geven voor mij :F .

Mijn systeempje;
Intel Q9550, stock
4GB OCZ Sli-Ready 1066mhz
Asus P5K
Sapphire Ati 4850 1GB
Creative Soundblaster Audigy 5.1
Samsung HD203WI EcoGreen F3 2TB
Samsung HD103 1TB

Glasvezel verbinding :P

Tschuss!
(Ik heb het bericht kunnen typen zonder dat de verbi...

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier niks gevonden? http://www.google.nl/sear...=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= , bijv. het opnieuw installeren van je NIC drivers ;)

Geen (opvallende) meldingen in het logboek?

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 30-06-2010 14:36 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• dutch_camel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-02 15:17

dutch_camel

It's Orange!

Wanneer je in je Taskmanager kijkt tijdens het uploaden, zie je dan iets vreemds gebeuren zoals vollopen geheugen, 100%CPU?

~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-02 14:17
En welk OS praten we over? Vista?
oh en welke FTP software?

[ Voor 29% gewijzigd door Meekoh op 30-06-2010 18:03 ]

Computer says no

• gxpower
Verwijderen en vervolgens installeren van mijn NIC drivers helpt niet alsmede alle andere oplossing die ik via jouw link vindt Raven ;)

In taskmanager gebeurd er helemaal niks als ik begin met uploaden(Hij loopt dus ook vast, gebeurd niks :P)

We praten over Windows 7 64 Bit met FileZilla.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Kan je in filezilla de upload niet beperken?
Je zou het dan kunnen instellen op pakweg 80% van je echte maximale upload. Bij mijn wat oudere computer liep het ook vast als je de upload onbeperkt instelde, hij staat nu op 50% en het loopt nu lekker.

• gxpower
Ja dat heb ik al geprobeerd, ik heb het al op 2000 gezet maar zelfs dan loopt hij genadeloos vast.

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 10:22

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Asus p5K heeft nic die bij veel belasting over de kop gaat. Tenminste dat was bij mij. Driver geüpdated, en dan niet die van de asus site maar die van de makers zelf. Driver van asus is brak.

[ Voor 7% gewijzigd door Roman op 01-07-2010 15:55 ]

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Pagina: 1