Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 05:02

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een waardige vervanger voor mijn Logitech Ultra X Premium toetsenbordje en zou het zeer op prijs stellen als mijn volgende toetsenbord in het donker op zou lichten. Hierbij kom ik uit bij de Logitech Illuminated. Deze heeft een fijne toetsaanslag en is degelijk gebouwd (heb al er al 1 thuis gehad voor een week)

Maar nou zit ik met een probleem. De Ultra X die ik hier heb en eigenlijk al mijn vorige toetsenborden hebben de standaard layout met brede linker shift toets en brede enter toets.. hierop is mijn typstijl gevormd.. (linkerpink bedien ik de rechterkant van de lange shifttoets en rechter pink de linkerkant van de lange entertoets)
Nou heb ik een Logitech Illuminated Keyboard US thuis gehad omdat dit de meest verkochte versie is. Maar ik werd na een week helemaal gek en kon maar niet wennen aan de halve shift toets en de gehaakte enter. Dit toetsenbord heb ik ook teruggestuurd.

Nou staat dit toetsenbord op veel webshops nog in de uitvoering die ik zoek maar na veel rondmailen kan geen 1 webshop die ik geprobeerd heb deze versie leveren.. ook op de Logitech Site staat deze versie niet meer..

Kan iemand mij misschien aan de NL versie helpen die ik zoek? hieronder een paar plaatjes om het verschil aan te duiden:

Goed:
Afbeeldingslocatie: http://j.imagehost.org/t/0424/logitech-illuminated-keyboard_goed.jpg

Fout:
Afbeeldingslocatie: http://i.imagehost.org/t/0862/logitech_illuminated_keyboard_fout.jpg

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook de versie met de verticale enter. Is even wennen maar momenteel werkt het goed.

Wat het zoeken misschien gemakkelijker voor je maakt: je haalt de versies door elkaar. De NL versie heeft juist de staande enter. Dit is trouwens niet echt de NL indeling maar de English - international. Jij bent juist opzoek naar de US versie (of English - US).

Ik heb destijds ook gezocht naar de US versie maar niet gevonden. Nu maakt het niet zo heel veel meer uit omdat ik over een week een MacBook Pro krijg met bijbehorend toetsenbord (welke ik dan wel weer gemakkelijk in de US uitvoering kon bestellen, dus met liggende enter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
Ebay is een optie.. maar ik wacht nog op mijn creditcard.. die komt als het goed is volgende week ergens.. Liever ergens bestellen waar ik met IDEAL kan betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

PayPal...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Stukken veiliger als ideal imho.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
paypal is niet helemaal een succes omdat ik beperkingen op mijn account heb op dit moment omdat ik een keer vanaf een andere pc probeerde te betalen.. meteen een blok.. en ik had mijn account trusted gemaakt met het sturen van gas water en elektra rekeningen met het adres erop enzo. Intussen ben ik verhuisd.. en willen ze mijn account niet meer volledig toegankelijk maken zonder creditcard nummer.. vandaar dat ik wacht op een creditcard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Je kunt hem natuurlijk ook gewoon koppelen aan je normale rekening.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:00

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:25:
Ik heb zelf ook de versie met de verticale enter. Is even wennen maar momenteel werkt het goed.

Wat het zoeken misschien gemakkelijker voor je maakt: je haalt de versies door elkaar. De NL versie heeft juist de staande enter. Dit is trouwens niet echt de NL indeling maar de English - international. Jij bent juist opzoek naar de US versie (of English - US).

Ik heb destijds ook gezocht naar de US versie maar niet gevonden. Nu maakt het niet zo heel veel meer uit omdat ik over een week een MacBook Pro krijg met bijbehorend toetsenbord (welke ik dan wel weer gemakkelijk in de US uitvoering kon bestellen, dus met liggende enter).
Je bedoeld US of US International (met ALT Gr). Probleem is dat Logitech op de Nederlandse (of Europa) markt de UK versie van het toetsenbord verkoopt. Met een niet lange linker shift en een nieuwe rechthoekige enter. Zelf ben ik hier ook een tijd opzoek naar geweest. Uitiendelijk de MS Comfort Curve 2000 gekocht, aanrader, i.p.v. de Wave.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dus de logitech 'manier' is al verder in hun product-serie gegaan?

Vanaf release was dit al het probleem van de G19, wederom met de Z \ variant.
Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:25:
Dit is juist niet het geval, de 'officiele' US-International heeft de correct lange shift - Z layout:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/22/KB_US-International.svg/400px-KB_US-International.svg.png

Het is logitech dat hier een compleet eigen twist aan heeft gegeven en een 'eigen' Europees model heeft uitgebracht, met dus de shift \ Z layout. Het grote verschil tussen de US en US-int zijn enkel de 'extra' alt-keys, zoals euro teken en accenten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
Ik zie ook overal dat de Microsoft toetsenbordjes gewoon de normale US International layout hebben.
Ghostrider schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:12:
Dit had ik ook..

EDIT:
Ik heb nog verder gezocht bij verschillende webshops en heel wat afgebeld en nu lijkt het er op dat ik de goede versie bij comcom.nl gevonden heb. Zij hebben hun magazijn gebeld en daar heeft iemand de doos erbij gepakt en dit bleek een US layout te zijn zoals ik hem graag wil hebben. Meteen besteld. (wel iets duurder dan bij andere webshops maar vooruit.)

Ik krijg hem als het goed is morgen binnen en ik hoop echt dat het dit keer goed is.

[ Voor 92% gewijzigd door Cidious op 30-06-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
Ik schrijf maar een beetje van me af nu omdat ik al de hele dag op de postbode wacht.. Normaal komt TNT bij ons tussen 11:00 en 13:00.. maar nog geen postbode gezien.. track&trace zegt maar dat de chauffeur onderweg is.. er is verder ook niemand thuis dus moet ik wel thuis blijven..

Voel me net een klein kind zo.. hele tijd uit het raam kijken.. haha.

Vandaag nog wel een paar andere mooie aankopen gedaan.. Namelijk een Razer DeathAdder 3500DPI muisje en een ICIDU Ultra Flat muismatje welke naar mijn idee net zo goed presteerd als de Exaxtmat van Razer aangezien ik die ook in huis heb maar die op dit moment een beetje te groot voor mijn tijdelijke kleine bureautje is.. de ICIDU is dus wel een tikkeltje kleiner maar niet hinderlijk dat ik er elke keer naast zit.

Hiervoor heb ik het 3 jaar lang gedaan met een Logitech MX518.. wat heb ik een spijt dat ik niet eerder een andere muis heb gekocht.. wat een onding is die MX518 eigenlijk.. ik vond het al zo gek dat ik zoveel moeite met sommige FPS games had.. Echt een wereld van verschil. De MX518 kon ik bijna niet op 1800DPI hebben want dan schoot de pijl ongecontroleerd alle kanten op nu heb ik de DeathAdder wel op 1800DPI staan en gaan alle First Person Shooters die ik tot nu toe geprobeerd heb me enorm veel makkelijker af. Ook het desktop werk en photoshoppen gaat gewoon lekkerder. Je hebt veel meer controle en de muis ligt goddelijk in de hand.

Ik hoop deze muis vanavond nog te combineren met een mooi Illuminated bordje en dan vanavond lekker knallen in het donker!

Kheb ook nog een Externe HD behuizing van Eminent gekocht voor een 3,5" SATA schijf.. Mooi design.. bouwkwaliteit valt tegen.. maargoed, wat wil je voor 30 euro..

[ Voor 5% gewijzigd door Cidious op 01-07-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Cidious schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:16:
Ik schrijf maar een beetje van me af nu omdat ik al de hele dag op de postbode wacht.. Normaal komt TNT bij ons tussen 11:00 en 13:00.. maar nog geen postbode gezien.. track&trace zegt maar dat de chauffeur onderweg is.. er is verder ook niemand thuis dus moet ik wel thuis blijven.
De postbode brengt jouw pakketje niet... dat doet de TNT-koerier, dus wordt niet te blij als je iemand met een stapeltje enveloppen ziet lopen. Ook afhankelijk van de hoeveelheid pakketten en de route, is er geen touw aan vast te knopen hoe laat de koerier zal verschijnen. Levertijden bij mij liggen tussen de 10:00 en 17:00...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Ghostrider schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:12:
Dat werkt niet met alle banken en/of rekeningen. Ik heb een ABN-AMRO wereldrekening en ik krijg mijn bankrekening niet op die manier gekoppeld. Ik moet mijn paypal account eerst opwaarderen voordat ik iets kan betalen, rechtstreeks wordt geweigerd. Dat werkt dus helaas niet voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
MicGlou schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:31:
[...]

De postbode brengt jouw pakketje niet... dat doet de TNT-koerier, dus wordt niet te blij als je iemand met een stapeltje enveloppen ziet lopen. Ook afhankelijk van de hoeveelheid pakketten en de route, is er geen touw aan vast te knopen hoe laat de koerier zal verschijnen. Levertijden bij mij liggen tussen de 10:00 en 17:00...
Dat snap ik ook nog wel :P Ik heb al wel een bestelgeschiedenis achter de rug.. ik weet precies welk busje hier komt.. En er zijn 2 koeriers die deze route doen de ene is altijd ietsje later dan de andere maar beiden komen ze altijd tussen 11:00 en 13:00..

Kom ik net beneden ligt er een briefje in de bus dat ze langs zijn geweest..kheb de hele tijd uit het raam gehangen.. afentoe even gamen.. kdenk dattie ergens tijdens het gamen is geweest ofzo.. want ik heb totaal niks gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Dat heb ik ook altijd met TNT, die weten niet hoe de bel werkt of zo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
Nou TNT had het pakketje zomaar bij de buren afgeleverd.. weer zonder aan te bellen.. ik heb de bel nog getest en de hele tijd ben ik in huis geweest.. er lag ook geen briefje door de deur.. klopt allemaal geen zak van..

Maargoed.. doos uitgepakt.. en ja hoor.. verkeerde versie.. dus ik heb die lui net opgebeld.. en zij schuiven het probleem af op de leverancier.. resultaat is dat ik weer met een verkeerd bord zit.. ik word er een beetje treurig van.. ik denk dat ik er maar gewoon 1 bestel via Ebay als mijn creditcard binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de juiste versie ergens bij een webwinkel kunnen ontdekken? Zoja, dan zou ik dat graag willen weten :)
Pagina: 1