Heb afgelopen week een nieuwe router aageschaft voor het maken van een draadloos verbinding met alleen mijn pc (vriendin is al die draden door het huis zat)
. Nou moet ik alleen nog een netwerkkaart(/usb) hebben. Na veel gezocht te hebben, kon ik eigenlijk nog steeds geen exact antwoord vinden op mijn vraag, dus wellicht dat het hier wel lukt.
Router: Netgear WNR3500 RangeMax Wireless-N Gigabit Router
Besturingssysteem: Vista 64-bit (als dit überhaupt uitmaakt)
Internet: Ziggo Alles-in-1 Plus
Ik had al wel gevonden op meerdere sites dat het beter was een netwerkkaart in je computer te pluggen i.p.v. een usb-stick. Bij een usb-stick schijnt je verbinding minder te zijn?!
Maar over de netwerkkaart:
1) Maakt het niet uit welk merk die is; m.a.w. is een Netgear router compatible met een bijvoorbeeld een Linksys netwerkkaart?
2) Heb ik persé zo'n 802.11n netwerkkaart nodig om op hoogst mogelijke snelheid verbinding te hebben?
3) Aanraders qua merken/types netwerkkaarten?
Alvast bedankt,
Router: Netgear WNR3500 RangeMax Wireless-N Gigabit Router
Besturingssysteem: Vista 64-bit (als dit überhaupt uitmaakt)
Internet: Ziggo Alles-in-1 Plus
Ik had al wel gevonden op meerdere sites dat het beter was een netwerkkaart in je computer te pluggen i.p.v. een usb-stick. Bij een usb-stick schijnt je verbinding minder te zijn?!
Maar over de netwerkkaart:
1) Maakt het niet uit welk merk die is; m.a.w. is een Netgear router compatible met een bijvoorbeeld een Linksys netwerkkaart?
2) Heb ik persé zo'n 802.11n netwerkkaart nodig om op hoogst mogelijke snelheid verbinding te hebben?
3) Aanraders qua merken/types netwerkkaarten?
Alvast bedankt,