[Word 2008 for Mac] Achtergrondkleur veranderen?

Pagina: 1
Acties:

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:18
Hallo,
ik wou graag de achtergrondkleur van mijn voorpagina veranderen, zonder dat de rest veranderd.
Een kleur overheen plakken zie ik niet zitten. Dat maakt mijn document groter.

Mvg,
Kx22

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:04

ThunderNet

Flits!

:P uhm... ander kleur papier in de printer doen?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• kx22
Lol
Dat had ik al geprobeerd, maar ik wil een zwarte voorkant. Printer die ik heb print geen wit.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:17

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Geen idee of het kan in Word for Mac (vast wel), maar gewoon een tekstvak over de eerste pagina maken met exact dezelfde grootte als het papier lost je probleem toch wel op? Daar wordt het document ook niet groter van :P Je kunt in de Windows-versie zelfs een mate van transparantie van je tekstvak meegegeven (zodat je wel de achtergrond zichtbaar houdt maar dat deze toch een andere tint krijgt).

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• kx22
Thnx ik zal het proberen, maar er bestaat zo te zien niet een "gewone" oplossing.
Lag toch niet aan mij dat ik het niet kon vinden.

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09-2025
Marges op nul zetten en een tekstvak invoegen, daar de achtergrondkleur van aanpassen naar zwart. Dat tekstvak uitspreiden over de pagina. (In winword 2003 getest).

Bij het afdrukken kunnen wel weer problemen ontstaan! (Foutmelding en marges printer).

Of:
Plakletters.
Pagina: 1