T-mobile Problemen kosten mij blijkbaar geld

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theBIGone
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-08 12:50
Ok,

Ik krijg vandaag de mail binnen dat ik compensatie krijg voor een maand dat ik geen internet had. wat natuurlijk veel langer was + het feit dat ik nog steeds de gmail services niet kan gebruiken. 1 maand compensatie, pfff. Ok accepteren maar denk ik dan. Maar als ik dan ga kijken bij mijn belstatus blijkt het ineens dat mijn rekening van vorige maand dan ook 4x hoger was dan normaal.

Ik had in de tijd dat er netwerk problemen waren ook veel problemen met bellen. Elke keer als ik belde kreeg ik een piep en werd de verbinding verbroken. Ik hoorde wel vaker van mensen dat ze dan wel door kregen dat ik gebeld hadden, maar nu kom ik er dus achter dat T-mobile blijkbaar ook elke keer de verbinding maakte en mij daar dus geld voor rekende. Resultaat een rekening die 4x hoger is dan normaal.

Dus ik bel de klantenservice en krijg het advies om een klachtenbrief te sturen met daarin precies de tijden dat ik niet gebeld zou hebben. FFS hoe weet ik nou weer welke keren het bellen wel lukte en wanneer niet. Ik wordt hier echt zo moe van. Hoe kom ik van mijn abbo af want ik ben echt klaar met het gezeik en al het die slechte service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:06

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Bij je rekening zit toch ook gewoon een specificatie?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Mad Marty schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:00:
of online factuur inzien en dan de gesprekken van <25 sec. in die periode aanmerken als mislukt. Vraag is wel wanneer de factuur beschikbaar komt.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theBIGone
Mad Marty schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:00:
Ik heb de specificatie inderdaad, maar het is natuurlijk de vraag welke instanties precies mislukte gesprekken waren. Als ik het meedere keren probeerde is het duidelijk zichtbaar, maar het lastige is dat ik soms tussen de 15 en 20 seconden moest wachten voordat ik eruit werd gegooid en dat betekend dus dat er gesprekken tussen staan van 15 - 20 seconden. Hoe kan ik nou bewijzen dat ik toen echt geen gehoor heb gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theBIGone
MrJayMan schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:06:
[...]

of online factuur inzien en dan de gesprekken van <25 sec. in die periode aanmerken als mislukt. Vraag is wel wanneer de factuur beschikbaar komt.
Dat is een goed id. Ik heb de factuur al. Gaat namelijk om periode van 15 mei tot 15 juni. Goed id om alles aan te strepen. Wordt er alleen moe van dat ik erachter aan moet gaan als T-mobile problemen heeft. Zo werkt het tocht niet!!?