Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Joomla past link aan

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

Verwijderd

Topicstarter
(Ik hoop dat dit de goede categorie is voor deze vraag)

Ik wil vanuit de nieuwsbrief module van Joomla een email versturen met daarin een link naar mijn website.
De link moet verwijzen naar http:///www.voorbeeld.nl/pagina?id=1.
Wat er echter gebeurt als ik die link aanmaak is dat Joomla automatisch het domeinnaam uit de link haalt.
Ik hou dus "pagina?id=1" over als link. Handig als je een link aanmaakt op de website zelf, maar als ik deze link zo ga mailen gaat het niet werken.

Link aanpassen in de database / html edit modus heeft geen zin, want zodra ik de pagina opsla wordt het ook weer gewijzigd.

Ik heb al flink zitten googelen en got lopen doorspitten maar kan hier geen oplossing voor vinden. Heeft een van mijn mede Gotters een idee?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2010 12:39 ]

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wellicht heeft het te maken met de joomla editor die je gebruikt. Wellicht kan je daar iets instellen. (zit trouwens onder Extentions->Plugin manager en dan een editor plugin...

Edit, ik heb even gekeken en daar kan je inderdaad urls op absoluut of relatief zetten...

[ Voor 20% gewijzigd door Pin0 op 30-06-2010 12:58 ]

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevonden Pin0, bedankt, helaas gelden die instellingen dan meteen voor de hele website, dus werken alle bestaande links niet meer - niet echt een optie dus.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Scriptje maken wat doorstuurt?
En dan een link naar dat script (wat op je eigen domein draait) zodat je naar een andere lokatie wordt gestuurd?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:28

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Welke editor gebruik je? JCE toevallig?

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Verwijderd

Topicstarter
McKaamos schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:04:
Scriptje maken wat doorstuurt?
En dan een link naar dat script (wat op je eigen domein draait) zodat je naar een andere lokatie wordt gestuurd?
Dit heb ik nu inderdaad gemaakt, maar om nou te zeggen dat het echt een fraaie oplossing is waar ik de klant blij mee maak...
Xaverius schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:06:
Welke editor gebruik je? JCE toevallig?
TinyMCE 2.x heet dat ding in het plugins overzicht

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2010 13:09 ]

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:28

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Staat "Code cleanup on save" toevallig op aan in de plugin of URL's op "Relative"? Die laatste zou het kunnen zijn denk ik.

[ Voor 35% gewijzigd door Xaverius op 30-06-2010 13:12 ]

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:23

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Helaas, dit is niet het Joomla support forum. We hebben het in de Devschuur over zelf programmeren. Voor ondersteuning op software van derden kun je in eerste instantie bij de auteur(s) terecht. Zie verder PRG Beleid en Waar hoort mijn topic?. Dit topic gaat op slot.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.