Bluerayspeler met HD die ook mp3's afspeelt?

Pagina: 1
Acties:

• bananenbennie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05-2021
Ik ben op zoek naar een bluerayspeler met HDD (bij voorkeur 250 GB of meer) waar je ook mp3's op kwijt kunt. Heb niet altijd zin om mijn pc helemaal aan te slingeren als ik gewoon even een muziekje wil luisteren. Ik merk als je iets zoekt met interne harde schijf dan kom je automatisch bij de dvd-recorders uit, maar die spelen geen blueray toch?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Popcornhour oid kopen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• bananenbennie
kijk dat begint er al meer op te lijken :) vind alleen de vormgeving niet denderend..

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-02 13:54

Guldan

Thee-Nerd

Een playstation 3 kan ook beide aan. Mocht de prijs een issue worden dan zou je ook tweedehands kunnen kijken.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

• gambr0
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-01 12:02
Een Dune 3.0?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Popcorn hour of Playstsation lijken mij inderdaad goede optie, ligt er aan welke meer toegevoegde waarde heeft qua functionaliteit.

offtopic:
Check mijn signature eens :)

Hoi!

• bananenbennie
ik wil wel een mediaplayer met een display, zodat ik niet mijn beeldscherm moet aanslingeren om even een mp3tje op te zoeken, dus de playstation en de meerderheid van de mediaplayers valt gewoon af. Een goeie (simpele) shuffle functie is ook onontbeerlijk.

ik zit er momenteel haast aan te denken om maar een blu-rayspelert met usb aansluiting te kopen. De Samsung BD-P1650 past bijv wel goed bij mijn huidige set. Externe HD erop aansluiten, alleen is dan weer de vraag of zo'n blueray dvd speler wel een shuffle functie voor de mp3's heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door bananenbennie op 01-07-2010 15:17 ]

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-02 21:25
Speelt de PS3 wel alles netjes van dan? Is daar geen probleem met MVK/subtitles wat de Popcorn C200 icm HDD/Blu-ray wel doet"? Heb hier ook tijdje naar zitten kijken wat ik moest kopen, uiteindelijk maar een hdmi/optical kabel gehaald voor vanuit m'n pc :P

• bananenbennie
Jarnowtje schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:16:
Speelt de PS3 wel alles netjes van dan? Is daar geen probleem met MVK/subtitles wat de Popcorn C200 icm HDD/Blu-ray wel doet"? Heb hier ook tijdje naar zitten kijken wat ik moest kopen, uiteindelijk maar een hdmi/optical kabel gehaald voor vanuit m'n pc :P
ja zo doe ik het dus nu ook, probleem is dat ik zodra ik mn pc aanzet voor muziek of een filmpje ik er dan automatisch weer achter blijf hangen..

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Misschien heel gek, maar wat om er zelf 1 te bouwen? Dan kan je de case dus vormgeving zelf uitzoeken mits er een schermpje in gaat natuurlijk. Voor de rest kan het aan al je wensen voldoen..

• bananenbennie
dat klinkt interessant, heb alleen geen enkele ervaring daarmee.. bestaan er sites waar je je eigen bouwpakketje als het ware kunt samenstellen?

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05-2025
bananenbennie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:54:
dat klinkt interessant, heb alleen geen enkele ervaring daarmee.. bestaan er sites waar je je eigen bouwpakketje als het ware kunt samenstellen?
Alternate?

Het is bedoening, niet bedoeling

• tilburgs82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2023

tilburgs82

carpe florem

Jarnowtje schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:16:
Speelt de PS3 wel alles netjes van dan? Is daar geen probleem met MVK/subtitles wat de Popcorn C200 icm HDD/Blu-ray wel doet"?
Dat vraagt hij toch niet?! Hij vraagt om een bluray speler die mp3's kan afspelen.

De PS3 is een optie, Je kan zelf mp3's rippen. Je hebt ook daar geen pc meer voor nodig.
Bluray wordt erg goed afgespeeld.
Nadeel is het stroom verbruik en de ventilator die meer geluid maakt dan een "normale" bluray speler.

Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady

• bananenbennie
tilburgs82 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:00:
[...]

Dat vraagt hij toch niet?! Hij vraagt om een bluray speler die mp3's kan afspelen.

De PS3 is een optie, Je kan zelf mp3's rippen. Je hebt ook daar geen pc meer voor nodig.
Nadeel is het stroom verbruik en de ventilator die meer geluid maakt dan een "normale" bluray speler.
PS3 heeft geen display, door mappen bladeren moet via tv, PS3 valt dus af

• bananenbennie
zie op hun site alleen de pc build optie, maar misschien kijk ik niet goed

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-02 21:25
tilburgs82 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:00:
[...]

Hij vraagt ook om een HDD, lijkt me wel handig om te weten of de PS3 dan wel alle bestanden kan gaan afspelen wat hij wil toch? Maar de PS3 valt al af zo te zien.

@bananenbennie: Zoek eens op HTPC, staan ook nog wel eens in de BBG (weet niet of deze maand er ook aandacht aan besteed)

• martijntjuhh
bananenbennie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:05:
[...]

zie op hun site alleen de pc build optie, maar misschien kijk ik niet goed
Dan neem je toch zo'n soort behuizing.

• bananenbennie
martijntjuhh schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:11:
[...]

Dan neem je toch zo'n soort behuizing.
daar zat ik toevallig net naar te kijken ;) zoiets is op zich misschien niet verkeerd nee, ga me er even wat meer in verdiepen

iig bedankt voor jullie tips tot dusver 8)

• bananenbennie
misschien een domme vraag... maar in principe zou ik dus zo'n behuizing met display kunnen kopen, het moederbord/geluidskaart/videokaart/HD etc. van mn huidige pc erin kunnen schroeven, blu-rayspeler erbij en ik ben klaar?

• martijntjuhh
Als het er allemaal in past, denk ik dat dat wel kan.

Pagina: 1