Ik ben op zoek naar een bluerayspeler met HDD (bij voorkeur 250 GB of meer) waar je ook mp3's op kwijt kunt. Heb niet altijd zin om mijn pc helemaal aan te slingeren als ik gewoon even een muziekje wil luisteren. Ik merk als je iets zoekt met interne harde schijf dan kom je automatisch bij de dvd-recorders uit, maar die spelen geen blueray toch?
Popcornhour oid kopen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
kijk dat begint er al meer op te lijken
vind alleen de vormgeving niet denderend..
Een playstation 3 kan ook beide aan. Mocht de prijs een issue worden dan zou je ook tweedehands kunnen kijken.
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
Popcorn hour of Playstsation lijken mij inderdaad goede optie, ligt er aan welke meer toegevoegde waarde heeft qua functionaliteit.
offtopic:
Check mijn signature eens
Check mijn signature eens
Hoi!
ik wil wel een mediaplayer met een display, zodat ik niet mijn beeldscherm moet aanslingeren om even een mp3tje op te zoeken, dus de playstation en de meerderheid van de mediaplayers valt gewoon af. Een goeie (simpele) shuffle functie is ook onontbeerlijk.
ik zit er momenteel haast aan te denken om maar een blu-rayspelert met usb aansluiting te kopen. De Samsung BD-P1650 past bijv wel goed bij mijn huidige set. Externe HD erop aansluiten, alleen is dan weer de vraag of zo'n blueray dvd speler wel een shuffle functie voor de mp3's heeft.
ik zit er momenteel haast aan te denken om maar een blu-rayspelert met usb aansluiting te kopen. De Samsung BD-P1650 past bijv wel goed bij mijn huidige set. Externe HD erop aansluiten, alleen is dan weer de vraag of zo'n blueray dvd speler wel een shuffle functie voor de mp3's heeft.
[ Voor 7% gewijzigd door bananenbennie op 01-07-2010 15:17 ]
Speelt de PS3 wel alles netjes van dan? Is daar geen probleem met MVK/subtitles wat de Popcorn C200 icm HDD/Blu-ray wel doet"? Heb hier ook tijdje naar zitten kijken wat ik moest kopen, uiteindelijk maar een hdmi/optical kabel gehaald voor vanuit m'n pc
ja zo doe ik het dus nu ook, probleem is dat ik zodra ik mn pc aanzet voor muziek of een filmpje ik er dan automatisch weer achter blijf hangen..Jarnowtje schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:16:
Speelt de PS3 wel alles netjes van dan? Is daar geen probleem met MVK/subtitles wat de Popcorn C200 icm HDD/Blu-ray wel doet"? Heb hier ook tijdje naar zitten kijken wat ik moest kopen, uiteindelijk maar een hdmi/optical kabel gehaald voor vanuit m'n pc
Misschien heel gek, maar wat om er zelf 1 te bouwen? Dan kan je de case dus vormgeving zelf uitzoeken mits er een schermpje in gaat natuurlijk. Voor de rest kan het aan al je wensen voldoen..
dat klinkt interessant, heb alleen geen enkele ervaring daarmee.. bestaan er sites waar je je eigen bouwpakketje als het ware kunt samenstellen?
Alternate?bananenbennie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:54:
dat klinkt interessant, heb alleen geen enkele ervaring daarmee.. bestaan er sites waar je je eigen bouwpakketje als het ware kunt samenstellen?
Het is bedoening, niet bedoeling
Dat vraagt hij toch niet?! Hij vraagt om een bluray speler die mp3's kan afspelen.Jarnowtje schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:16:
Speelt de PS3 wel alles netjes van dan? Is daar geen probleem met MVK/subtitles wat de Popcorn C200 icm HDD/Blu-ray wel doet"?
De PS3 is een optie, Je kan zelf mp3's rippen. Je hebt ook daar geen pc meer voor nodig.
Bluray wordt erg goed afgespeeld.
Nadeel is het stroom verbruik en de ventilator die meer geluid maakt dan een "normale" bluray speler.
Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady
PS3 heeft geen display, door mappen bladeren moet via tv, PS3 valt dus aftilburgs82 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:00:
[...]
Dat vraagt hij toch niet?! Hij vraagt om een bluray speler die mp3's kan afspelen.
De PS3 is een optie, Je kan zelf mp3's rippen. Je hebt ook daar geen pc meer voor nodig.
Nadeel is het stroom verbruik en de ventilator die meer geluid maakt dan een "normale" bluray speler.
Hij vraagt ook om een HDD, lijkt me wel handig om te weten of de PS3 dan wel alle bestanden kan gaan afspelen wat hij wil toch? Maar de PS3 valt al af zo te zien.tilburgs82 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:00:
[...]
Dat vraagt hij toch niet?! Hij vraagt om een bluray speler die mp3's kan afspelen.
@bananenbennie: Zoek eens op HTPC, staan ook nog wel eens in de BBG (weet niet of deze maand er ook aandacht aan besteed)
Dan neem je toch zo'n soort behuizing.bananenbennie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:05:
[...]
zie op hun site alleen de pc build optie, maar misschien kijk ik niet goed
daar zat ik toevallig net naar te kijkenmartijntjuhh schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:11:
[...]
Dan neem je toch zo'n soort behuizing.
iig bedankt voor jullie tips tot dusver
Als het er allemaal in past, denk ik dat dat wel kan.
Pagina: 1