[laptop] docking station mogelijkheid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:19
Hallo,

Voor mijn volgende laptop wil ik graag weer een variant die ik op een dockingstation kan zetten. Dit bevalt me uitstekend (laptop uit tas, klik en klaar voor de thuis set-up).

Ik mis echter hier voor een vink in het lijstje bij laptops (of ik kijk erover heen).

Wat vinden jullie van deez toevoeging? Is het realistisch en makkelijk te implementeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Dit is echt één van de voorbeelden waarbij het enerzijds inderdaad in sommige gevallen erg zinvol zou kunnen zijn, maar waar anderzijds niet de tijd is om dit te implementeren en up-to-date te houden.

Dockingstations zijn, als ik even generaliseren mag, vooral interessant voor de zakelijke markt. Hoewel we ook een beperkt deel van deze markt bedienen in de PW, geven we toch een duidelijke prioriteit aan producten voor de consumentenmarkt.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:06

Dido

heforshe

Ik ben dat niet helemaal met je eens, Kraan. Dockingstations zijn in de zakelijke markt vaak een must, maar ook consumenten (die steeds vaker een laptop als desktopvervanger kopen) worden volgens mij steeds meer geinteresseerd in die mogelijkheid. Sterker nog, ik heb al een paar keer van mensen gehoord dat ze teleurgesteld waren dat er geen dockingstation voor hun nieuwe laptop bestond.

Dat een dockingstation-optie dus alleen maar interessant is voor de zakelijke markt is imho een generalisering die je niet zo maar (meer) mag maken.

Het is bijna hetzelfde als het soort panel in LCD-monitoren: "daar is de consument toch niet in geinteresseerd, het is vooral interessant voor de zakelijke markt."

[ Voor 13% gewijzigd door Dido op 30-06-2010 12:49 ]

Wat betekent mijn avatar?