Beste allemaal,
bij deze mijn eerste testcase. Ik wil hier een paar foto's die ik tijdens mijn vakantie in Canada heb gemaakt met jullie delen. Ik heb hiervoor een Canon EOS 450D met kitlens (18-55mm IS) en 55-250mm IS voor gebruikt. Deze laatste lens was nieuw en ik ben hier erg tevreden over, vooral qua scherpte. De snelheid laat soms iets te wensen over en soms hunt hij een beetje, maar verder een prima lens voor het geld.
Maar goed, de foto's. Ik hoop dat ze niet al te samengeraapt zijn, als dit het geval is zal ik de testcase wel even aanpassen of verwijderen. De foto's zijn overigens klikbaar.
De bedoeling van deze testcase is vooral om een indruk te geven van de natuur en de fauna van Canada.
1. Orka's voor de kust van Vancouver

2. Nogmaals een orka, op ongeveer 15 meter van de boot

3. Moraine Lake in Banff National Park

4. Vermillion Lakes, direct naast het stadje Banff

5. Een mannelijke Elk

6. Peyto Lake, aan de Icefields Parkway

7. De Athabasca Falls

8. Maligne Lake, Jasper NP

9. Een zwarte beer nabij Maligne Lake

10. Patricia Lake, ook in Jasper NP

Graag hoor ik wat ik nog aan eventuele nabewerking kan doen, deze foto's zijn rechtstreeks uit Camera Raw komen rollen, met nauwelijks verscherping. En misschien moet ik me meer op óf het landschap, óf het wildlife focussen?
bij deze mijn eerste testcase. Ik wil hier een paar foto's die ik tijdens mijn vakantie in Canada heb gemaakt met jullie delen. Ik heb hiervoor een Canon EOS 450D met kitlens (18-55mm IS) en 55-250mm IS voor gebruikt. Deze laatste lens was nieuw en ik ben hier erg tevreden over, vooral qua scherpte. De snelheid laat soms iets te wensen over en soms hunt hij een beetje, maar verder een prima lens voor het geld.
Maar goed, de foto's. Ik hoop dat ze niet al te samengeraapt zijn, als dit het geval is zal ik de testcase wel even aanpassen of verwijderen. De foto's zijn overigens klikbaar.
De bedoeling van deze testcase is vooral om een indruk te geven van de natuur en de fauna van Canada.
1. Orka's voor de kust van Vancouver

2. Nogmaals een orka, op ongeveer 15 meter van de boot

3. Moraine Lake in Banff National Park

4. Vermillion Lakes, direct naast het stadje Banff

5. Een mannelijke Elk

6. Peyto Lake, aan de Icefields Parkway

7. De Athabasca Falls

8. Maligne Lake, Jasper NP

9. Een zwarte beer nabij Maligne Lake

10. Patricia Lake, ook in Jasper NP

Graag hoor ik wat ik nog aan eventuele nabewerking kan doen, deze foto's zijn rechtstreeks uit Camera Raw komen rollen, met nauwelijks verscherping. En misschien moet ik me meer op óf het landschap, óf het wildlife focussen?
Canon EOS R | EF 16-35mm f/4.0L IS USM | RF 24-105mm f/4.0L IS USM | EF 50mm f/1.8 STM | EF 70-300mm f/4.0-5.6 II IS USM | EF 100mm f/2.8L Macro IS USM