Capture avi audio probleem

Pagina: 1
Acties:

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik heb een hauppauge wintv fm tv kaart, een terratec dmx x-fire geluidskaart

met Virtualdub kan ik hiermee goed op de hoogste resolutie, voorlopig zonder compressie, beeld capturen.

Het geluid echter blijft ZEER zacht (en dus slechte kwaliteit als ik volume opdraai) en ik lijk het nergens te kunnen instellen.

Mischien kan iemand die het wel heeft werken met deze combinatie vertellen hoe?

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Ik "versterk" mijn geluid altijd met Cool Edit. Hier is een probeerversie te verkrijgen: http://www.syntrillium.com/

Enne, cracks zoek je zelf maar >:)

• Ronald
  • Nu online
Tja, maar het geluid WAT er is, is het versterken niet waard, her ruis niveau is bijna harder dan het bedoelde geluid.

ondertussen geprobeerd met een sb 128, werkt goed.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Ronald
  • Nu online
En ook met een SB live! player 1024

Iemand een terratec kopen??

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Raar probleem. Ik heb ook zo'n terratec en ik wil ook gaan capturen?!? :(

Weet iemand hier iets op?

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02
Ligt het niet aan de geluidsverzender (ik denk dus hier je tv of je video) en eventueel aan de bekabeling. Als de ruis hoog is zijn slechte kabels of slecht aangelegde kabels vaak een oorzaak.
Pagina: 1