Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:53
Vandaag heb ik Windows XP opnieuw geïnstalleerd op mijn pc. Ik synchroniseerde mijn agenda en contacten van me HTC HD2 altijd met Outlook 2007.

Nadat ik Outlook en ActiveSync weer had geïnstalleerd moest ik een nieuw synchronisatie profiel aanmaken, daarna heb ik een synchronisatie uitgevoerd tussen Outlook en me HTC HD2.

....en toen was ik alles kwijt. Al me contactpersonen en al me agenda items zijn uit me telefoon en staan ook niet in Outlook. Ik heb nergens een backup hiervan, omdat ik Outlook gebruikte als 'backup' voor me telefoon.

Kan iemand mij a.u.b. helpen?? Vooral de agenda items zijn zeer belangrijk!

De reden dat alles weg is omdat ik dit ben vergeten te veranderen:
Afbeeldingslocatie: http://thumbnails15.imagebam.com/8652/90263886511363.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door nMad op 29-06-2010 21:24 ]

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dit is een bug achtig iets. Ook een keer gehad maar ik had wel backups. Denk niet dat je het nog terug kan krijgen als het niet ergens in verwijderde items zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
Saturnus schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:25:
Dit is een bug achtig iets. Ook een keer gehad maar ik had wel backups. Denk niet dat je het nog terug kan krijgen als het niet ergens in verwijderde items zit.
Nou een lekkere bug! |:(

Wat ook apart is dat er 2 contactpersonen zijn blijven staan, deze personen heb ik toegevoegd na de laatste synchronisatie op de oude Windows installatie.

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-09 09:23
Ik vrees ook dat je alles kwijt bent..die 2 andere contactpersonen zullen waarschijlijk een andere indeling hebben gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Ook mij overkomen, maar geen redmiddel. Behalve het hebben van een outlook backup op je PC, de mijne was 3 maanden oud, maar beter dan niets. Ik blijf me hier groen en geel aan ergeren, dat er geen waarschuwing komt van MS: U staat op het punt 600 contacten te verwijderen, wilt u dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 16:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Saturnus schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:25:
Bug niet echt, je geeft zelf aan dat 'alles' wordt vervangen op je mobiel (oftewel, leeg).

De 2 contactpersonen zijn mogelijk nog deels via je simkaart, of staan ook in je callergroup (die worden afaik gekopieerd).

Kleine tip, daar heb ik MyPhone dus voor. Af en toe backup draaien, gaat het fout kan je alles weer redelijk makkelijk terug halen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
jopie schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:39:
Ook mij overkomen, maar geen redmiddel. Behalve het hebben van een outlook backup op je PC, de mijne was 3 maanden oud, maar beter dan niets. Ik blijf me hier groen en geel aan ergeren, dat er geen waarschuwing komt van MS: U staat op het punt 600 contacten te verwijderen, wilt u dit?
Ja echt belachelijk, Microsoft is altijd van de dingen nog eens opnieuw vragen en of je het wel zeker weet. Maar als het gaat om het verwijderen van al je contactpersonen en agenda items op een extern apparaat gebeurt dit niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:44:
[...]

Bug niet echt, je geeft zelf aan dat 'alles' wordt vervangen op je mobiel (oftewel, leeg).

De 2 contactpersonen zijn mogelijk nog deels via je simkaart, of staan ook in je callergroup (die worden afaik gekopieerd).

Kleine tip, daar heb ik MyPhone dus voor. Af en toe backup draaien, gaat het fout kan je alles weer redelijk makkelijk terug halen.
Windows side: 0
HTC side: >0
Hmmm kwartje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Is mij inmiddels al 2 keer gebeurd... Lekker handig zo'n synchronisatie. :(
Ik heb me er altijd kapot aan zitten ergeren, dat je er helemaal geen controle over hebt wat er gesynchroniseerd wordt. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn, om gewoon een lijstje met verschillen te tonen, en er een actie aan vast te plakken?

Ik gebruik nu in ieder geval geen Outlook meer, maar MyPhone en PIM backup.
Beide programma's werken ook niet helemaal foutloos, maar in ieder geval beter dan Outlook...
Het gebeurt me met MyPhone in ieder geval nog regelmatig dat ineens al mijn contacten dubbel in mijn telefoon staan... Of dat er tientallen favorieten worden gesynchroniseerd, terwijl ik er maar een stuk of 8 heb. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:51
Je kunt beter deze http://www.dotfred.net/default.htm gebruiken voor backuppen.
Je kunt de backup in plannen zodat hij elke nacht een backup maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier ook mee te maken gehad. Maar ook wij hadden wel back-ups.

Naderhand zijn wij overgestapt op het windows mobile device center en daar ben ik meer over te spreken dan over active sync alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
Een tip die ik kan meegeven, is om bijvoorbeeld een activesync connectie te leggen met GMail (Met hotmail wave 4 zou het ook moeten gaan, maar ik weet niet of die al volledig beschikbaar is).

Op die manier staan je contacten ook nog eens online en afaik doe je ze dan ook niet zomaar kwijt? Zelf flash ik regelmatig een nieuwe ROM en 'k haal enkel mn agenda items en contacten terug binnen via activesync met GMail.

Nuja, safe spelen met zulke data kan nooit kwaad dus PIM backup of MyPhone is dan ook een goeie keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Jammer dat je MyPhone niet kan gebruiken om soms te backuppen als je een excange server gebruikt...

Aap!

Pagina: 1