Designer gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 457 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik en een vriend gaan beginnen met een sketch/short movies website beginnen omdat we hier toch mee bezig zijn met school een beetje zoals Mastermovies maar dan doen wij een gehele film na kloonen en er onze eigen grappige twist aan geven of juist niet.

Nu zoeken wij een Designer voor onze Lay-out! We gebruiken Joomla maar als de designer een betere CMS weet waarbij hij/zij ook de lay-out erin kan maken is altijd beter want we beginnen nog.

Onze prijs die we willen bepalen hangt af we izjn bereid om 100 tot 200 uit te geven aan de lay-out maar dat is nog in overleg.

We zoeken een web 2.0 design dus modern twitter functies en natuurlijk een leuk 2.0 design want het wordt gebruikt voor filmpjes.

De indeling wordt gemakkelijk een header, daaronder het menu en daarna in de index komt op de headpagina een video player en daarnaast een paar oude videos waar uit ze kunnen kiezen! Eronder nieuws en wat twitter nieuws van ons.

Heb je interesse voor ons een design te maken? Neem contact op met ***** hierin kan je ons een portfolio sturen en praten wij verdr over de prijs en onze eisen. ofja wat we graag erin willen hebben hahahah.

Alvast bedankt
- Jordy & Devante

[ Voor 1% gewijzigd door Creepy op 29-06-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is hier op GoT niet de bedoeling. Zet een oproep op marktplaats of V&A zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Op GoT hoort dit niet echt thuis, maar wellicht kun je iets met deze website:

*spam*

[ Voor 36% gewijzigd door Creepy op 29-06-2010 20:55 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

IK denk dat je hiervoor even naar MP moet gaan en dit hier niet te plaatsen dit is niet toegestaan, lees de FAQ maar even door kwa plaatsing van TS.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip*

[ Voor 86% gewijzigd door Creepy op 29-06-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Een portfolio opsturen voor een klus van 200 euro. Geniaal bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:09

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Hahaha dit lijkt me niet de bedoeling hier maar kom op zeg 100 a 200 euro en dan ook nog om een portfolio vragen! Dit is meer een aanvraag voor liefdadigheid.

Ik denk dat je die 200 al kwijt bent voor een eerste schematische opzet van je site. En dan nog eens minimaal 1,5K voor de rest. Maar succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Die €200 kan je dan beter aan een cursusje LOI websites bouwen uitgeven :P 1,5/2K ben je zeker kwijt als het niet meer is. Enne hosting daar al aan gedacht?
Veel plezier.

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:38

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Oftewel: lees even Het algemeen beleid #verbodenspam door, waar je tijdens registratie mee akkoord bent gegaan. Dit is gewoon spam.

En bedankt ook aan alle posters. Als jullie Het algemeen beleid #reageren even doorlezen :/

[ Voor 27% gewijzigd door Creepy op 29-06-2010 20:53 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.