Toon posts:

warme CPU....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers, effe een vraagje. Mijn Duron800@800 wordt 59 graden als ie voor 100% gebruikt wordt. Is dat niet een beetje aan de hoge kant?

Verwijderd

59graden zonder te OCen :? Dat is echt veel te warm!

Heb je d'r wel koelpasta tussen zitten? Is je fan niet kapot? Zit je cpu koeler d'r wel goed op?

Welke cpu koeler heb je eigenlijk?

K hoop dat je 'm koeler krijg. suc6.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

ik hoopp ook dat je hem koeler krijgt, mijn 750 werdt eerst 80 Graden stresst op 800. ;(

Verwijderd

Wat is je kast temp dan?

• DR
  • Niet online

DR

Op zondag 11 maart 2001 12:54 schreef Demolition het volgende:
Wat is je kast temp dan?
ik had een case temp van 30, maar die koeler zat er niet god op en was een baggercooler.

Nu is ie op 1000 51 graden Max. >:)

Verwijderd

He DR is heb gisteren Scary Movie gezien. Lachuh man!! Ik had niet verwacht dat hij zo leuk zo zijn.

• Epsilon
  • Laatst online: 16:07

Epsilon

een kast temp van 30 graden is erg veel of ligt dat nu weer aan mij?
ik heb een kast temp van 21.
Mijn duron wordt 35 graden max (700@840@1,725v), ik heb 1 fan aan de voorkant, een in voeding, een FOP38 op duron. Mijn kast is geïsoleerd met geluids absorberend materiaal.

Ik weet niet wat er mis is bij jullie hoor.
Leven jullie in een tropisch gebied of zo? Mijn kamer is 17 graden, dus 4 graden kouder dan binnenkant kast.

Verwijderd

Topicstarter
mijn mobo is 38 graden en mijn CPU 59 graden. Hij wordt gekoeld met een koelermaster, die veel te veel herrie maken (naar mijn mening). Mijn kast wordt gekoeld door een 120 mm fan plus eentje in mijn voeding. Ik heb er wel twee 7200 rpm schijfjes inzitten, die behoorlijk wat Joule-tjes per seconde aan warmte produceren. Maar dan nog, 59 graden? Begrijp het niet helemaal. Mijn cpu is niet eens overklocked. Mijn Vcore staat op 1,632 V heeft dat er wat mee te maken?

• DR
  • Niet online

DR

Op zondag 11 maart 2001 13:04 schreef epsilon het volgende:
een kast temp van 30 graden is erg veel of ligt dat nu weer aan mij?
ik heb een kast temp van 21.
Mijn duron wordt 35 graden max (700@840@1,725v), ik heb 1 fan aan de voorkant, een in voeding, een FOP38 op duron. Mijn kast is geïsoleerd met geluids absorberend materiaal.

Ik weet niet wat er mis is bij jullie hoor.
Leven jullie in een tropisch gebied of zo? Mijn kamer is 17 graden, dus 4 graden kouder dan binnenkant kast.
mijn kamer is 21 Graden, zodat ik het niet te koud heb. en geen casefans

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
kassie is zo'n 33 graden en mijn proc is nu 49 graden (stressed). Omgevingstemperatuur is zo'n 20 graden.

Ik heb geen extra cooling, alleen een klein rotcoolertje. Verder staat mijn kast aan 1 kant open.

Verwijderd

Topicstarter
jordyb, DONDER OP IDIOOT!!!!!!!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:34

The Legend

*Plop*

Op zondag 11 maart 2001 13:12 schreef Count_Grishnackh het volgende:
jordyb, DONDER OP IDIOOT!!!!!!!
Rustig m8, geflame helpt nix. Wel erg offtopic Jordy.

Ik ben toch malle pietje niet!

Pagina: 1