Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

video/filmpjes op je gsm

Pagina: 1
Acties:

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Weet niet heel zeker of dit al gevraagd is (verwacht van wel, maar als ik film of video intypt, krijg ik niet het antwoord wat ik zoek.
Maar goed.
Aangezien ik deze site hoofdzakelijk via mijn gsm bekijk. En ik android 1.6 heb. Kan ik geen filmpjes bekijken.
Er staat telkens de melding: hier had een video kunnen staan. Maar jou......etc etc.
Is hier iets aan te doen? Of is dat (nog) niet mogelijk en moet ik alsnog de pc opstarten om het filmpjes te kijken?

Meer dan ik dacht...

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:07
Als het op je mobiel niet lukt is het niet mogelijk en moet je alsnog je pc opstarten, ja.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inkoppertje, je hebt wel Flash draaien?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• streamnl
  • Niet online
Jammer. Is het dan niet een optie om de filmpjes bij bijv. YouTube te uploaden?
Want daar kan ik ze wel bekijken.
Het gros hier zal GoT via de pc bekijken maar ik verwacht dat ik zeker niet de enige ben.

@ F.J.K zoals ik al aangaf, ik heb android 1.6.
En zover ik weet, is dat niet mogelijk. Hopelijk heb ik ongelijk...

[ Voor 22% gewijzigd door streamnl op 29-06-2010 19:41 ]

Meer dan ik dacht...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:51

crisp

Devver

Pixelated

We zijn bezig met een nieuw videoplatform waarmee we ook eenvoudig versies geschikt voor mobiel gebruik kunnen encoderen; deze kunnen we dan bijvoorbeeld mbv de <video>-tag aanbieden.

Wordt aan gewerkt dus :)

Intentionally left blank

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-11 22:50

Compizfox

Bait for wenchmarks

Android heeft (nog?) geen flash, nee.
crisp schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 19:58:
We zijn bezig met een nieuw videoplatform waarmee we ook eenvoudig versies geschikt voor mobiel gebruik kunnen encoderen; deze kunnen we dan bijvoorbeeld mbv de <video>-tag aanbieden.

Is dat niet HTML5?

offtopic:
GSM is trouwens het netwerk, niet het ding dat gebruikmaakt van dat netwerk.

[ Voor 10% gewijzigd door Compizfox op 29-06-2010 20:18 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Compizfox schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:00:
Android heeft (nog?) geen flash, nee.

[...]

Is dat niet HTML5?
Ja. De meeste goede mobiele browsers zijn webkit-based en die ondersteunt dat zonder problemen.
crisp schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 19:58:

Gaan jullie die dan ook met <video> aanbieden aan desktop browsers die dat ondersteunen? Zoals alle browsers behalve IE?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-11 18:15

Sebazzz

3dp

Precies, kan er dan geen preference van worden gemaakt zodat ik het ook in me browser kan bekijken. (Firefox x64 heeft nog geen flash)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

CyBeR schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:02:
[...]

Gaan jullie die dan ook met <video> aanbieden aan desktop browsers die dat ondersteunen? Zoals alle browsers behalve IE?
Gezien het feit dat daarin (nog) geen goede mogelijkheden bestaan om pre-roll ads te draaien (ja, ik heb er ook een hekel aan, maar het moet nu eenmaal) ben ik bang van niet... - hooguit voor bannervije abo's.

Intentionally left blank

• streamnl
  • Niet online
Fijn om te horen dat er aan gewerkt word.
Dan merk ik het vanzelf wanneer het werkt.

Meer dan ik dacht...

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

crisp schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:05:
[...]

Gezien het feit dat daarin (nog) geen goede mogelijkheden bestaan om pre-roll ads te draaien (ja, ik heb er ook een hekel aan, maar het moet nu eenmaal) ben ik bang van niet... - hooguit voor bannervije abo's.
Hoezo? Wat is de moeilijkheid daarmee?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-11 18:15

Sebazzz

3dp

CyBeR schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:52:
[...]

Hoezo? Wat is de moeilijkheid daarmee?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Met absolute positionering is er redelijk makkelijk een ad over de video te positioneren. Daarnaast kan je met Javascript absolute controle over de video, en kan je ook je eigen controls leveren om de video te stoppen/starten/pauzeren etc.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De huidige ad-tags zijn gewoon toegespitst op het gebruik van de JW player. Natuurlijk kan je met javascript een hoop regelen, maar dat moet dan natuurlijk nog wel gebouwd worden ;)

Intentionally left blank

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ik heb een HTC Hero 2.1 (niet geroot) en kon eerst nog normaal filmpjes kijken. Maar met het filmpje van Top Spin 4 gaat het niet helemaal goed: video: Top Spin 4 .

Er zijn 3 formaten die gebruikt/geupload zijn. 3gp, 270p en 360p. Ik ben er al uit dat ik alleen de 360p kan "afspelen". Dat gaat al een paar weken soepel, maar nu echt flinke haperingen. Voorbeeld: Krijg pas een tweede frame te zien bijna aan het einde van een 2minuut durend filmpje.

Zat er iemand te :z tijdens het converteren van de video of is de video gewoon niet helemaal lekker ;)?

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Een paar vragen over jouw post Ventrigo:
1) wat gebeurt er precies als je de 270p-versie afspeelt? Gewoon alleen audio? Foutmelding? Kun je hier zo specifiek mogelijk over zijn?
2) via welke verbinding kijk je? 3G (welke provider?) of wifi?

Wij kunnen het probleem bij deze video niet reproduceren op Android 2.2. We hebben momenteel geen testapparatuur waar Android 2.1 op draait. Ik hoor het graag als je meer informatie hebt.

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:40:
1) wat gebeurt er precies als je de 270p-versie afspeelt? Gewoon alleen audio? Foutmelding? Kun je hier zo specifiek mogelijk over zijn?
2) via welke verbinding kijk je? 3G (welke provider?) of wifi?
1) Ik krijg de intro te zien van "pegi3" en daarna niks anders meer. Krijg wel audio en in normale snelheid. Krijg geen foutmelding. Links bovenin het scherm van de universele Android media player blijft wel een figuurtje draaien alsof tie aan het cachen is.
Alsof je op een computer van 20jaar oud de nieuwste spellen wil spelen.
2) Zowel via 3g (Hi) als via wifi vanaf een 4Mb Telfort ADSL verbinding.

P.s. In mijn vorige post bedoel ik dat ik alleen de 270p-versie kan afspelen.

Verwijderd

Dit gebeurt dus bij alle filmpjes in principe?

Heb je al geprobeerd om heen en weer te zoeken in de video, of je dan wel nog een plaatje ziet? (als het goed is doet je Android-toestel dan een request naar de Tweakers-servers vanaf een bepaald punt in de video)

Zou je ook eens kunnen proberen de video te downloaden naar je telefoon en daar gewoon als bestand af te spelen en te kijken wat er dan gebeurt?

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:51:
Dit gebeurt dus bij alle filmpjes in principe?

Heb je al geprobeerd om heen en weer te zoeken in de video, of je dan wel nog een plaatje ziet? (als het goed is doet je Android-toestel dan een request naar de Tweakers-servers vanaf een bepaald punt in de video)

Zou je ook eens kunnen proberen de video te downloaden naar je telefoon en daar gewoon als bestand af te spelen en te kijken wat er dan gebeurt?
Nee, alleen bij dat ene filmpje momenteel. Net nog het nieuwe filmpje van Need For Speed HS afgespeeld en dat gaat goed.

Als ik heen en weer zoek in het filmpje krijg ik of de frame te zien van die seconde of ik zie een paar frames achter elkaar, maar daarna blijft het filmpje weer hangen, maar geluid speelt door.

Hoe kan ik het bestand downloaden? Heb wel de url van de stream kunnen kopieren. Speelde het net af op mijn computer : Windows 7 64bit, Opera 11.01,Quicktime. Lijkt wel alsof het filmpje meer frames dan normaal bevat. Vond het filmpje namelijk nogal soepel lopen (alsof er misschien 100 frames in 1 seconde zat).

Heel raar. Nadat ik de url had gekopieerd speelde hij het filmpje soepel af en was het filmpje waarschijnlijk volledig gecached. Via een taskmanager de browser afgesloten en weer de browser met het filmpje opgestart en hapert weer. Als mijn android browser weer klaar is met het haperende filmpje gaat hij wel terug naar de website van tweakers.

Zal even de url hier plakken die gekoppeld is aan de 270P stream : http://content.tweakers.t...dec=h264bp/video_2516.mp4.

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Nu heb ik mijn HTC Hero geroot naar Cynogen mod Elelinux 7.0 RC2 1.5. Waarschijnlijk doordat mijn telefoon daardoor wat sneller is geworden kan ik naar een langere intro kijken, maar loopt uiteindelijk nog voor de helft van het filmpje, de video vast en het geluid loopt door.

offtopic:
Zal wel een uitzondering zijn, maar vind toch dat jullie het maar kunnen weten :)

Pagina: 1