Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Bij voorbaat excuses als een soortgelijk topic al bestaat. Heb gezocht maar kon het niet vinden.

Ik heb een stuk of 6 imap accounts die ik graag op mn htc hero ontvang. aar ik vind de standaard email app van htc maar karig. Het wisselen tussen de verschillende accounts gaat niet lekker etc.

Ik zoek een goede email app waar ik iets van een homepagina heb waarop ik direct per account kan zien hoeveel nieuwe mails er zijn.

iemand suggesties?

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:38

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Een toevoeging op hierboven. Als het kan met html mail support :p

Huub Huub Barbatruc!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Gebruik 't zelf niet.. maar TouchDown?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
CLB schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 19:26:
Gebruik 't zelf niet.. maar TouchDown?
Nah dat lijkt me weer iets te veel van het goede.. Ik durf het haast niet te zeggen maar hoe de iphone dit regelt is ideaal. erg overzichtelijk

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Flogging Hank schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:03:
[...]

Nah dat lijkt me weer iets te veel van het goede.. Ik durf het haast niet te zeggen maar hoe de iphone dit regelt is ideaal. erg overzichtelijk
Zeg het dan niet? :?

Op ons werk hebben we nu K9 op 2 GSMs draaien, de gebruikers lijken er aardig tevreden over te zijn. Maar weet niet opf dit ook op meerdere imap accounts werkt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:45

Nakebod

Nope.

De standaard HTC mail app vind ik ook maar irritant.
Jammer dat HTC de standaard Android mail app eraf heeft gegooid, die is imho veel fijner. Overzichtweergave van alle accounts is zoveel beter dan losse accounts.
Denk dat er op XDA wel een .apk rondslingert, kan je die proberen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:42
Toevallig hebben we K-9 Mail net geïnstalleerd op onze Desire's, werkt ideaal maar we krijgen het niet voor elkaar om oudere mailtjes ook weer te geven... Je kunt instellen of je initieel 25/50/100/etc. mailtjes wilt zien in de lijst, en onderaan staat dan een knop om nóg een keer dat aantal op te halen... Ik krijg echter bij een box met meer dan 1000 mailtjes niet meer dan een stuk of 30 (50 en 100 geselecteerd) (en bij een andere vrij nieuwe box maar 5 van de 17 mails die er toch echt staan). Als dat zou werken zou ik het een prima applicatie vinden.

Ik ben trouwens op zoek gegaan omdat de HTC Mail app geen IMAP IDLE ondersteunt (en de standaard Android Mail app ook niet voor zover ik weet), K-9 Mail is een fork van die standaard Android Mail app en voegt onder andere IMAP IDLE toe.

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-11 15:39
SinergyX schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:09:
[...]

Zeg het dan niet? :?

Op ons werk hebben we nu K9 op 2 GSMs draaien, de gebruikers lijken er aardig tevreden over te zijn. Maar weet niet opf dit ook op meerdere imap accounts werkt.
K9 icm Pure Messenger Widget (mocht je je berichten op je homescreen willen hebben) vind ik zelf ook erg lekker werken.

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:48
Nakebod schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:09:
De standaard HTC mail app vind ik ook maar irritant.
Jammer dat HTC de standaard Android mail app eraf heeft gegooid, die is imho veel fijner. Overzichtweergave van alle accounts is zoveel beter dan losse accounts.
Denk dat er op XDA wel een .apk rondslingert, kan je die proberen.
Precies :) http://forum.xda-develope...?t=668043&highlight=email

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-11 07:02
Even een oud topic naar boven halen, hoef ik geen nieuw te openen ;).

Ik heb nu een Sony Ericsson Xperia X8 met Android 2.1. De originele email applicatie ondersteunt geen exchange. Daar heeft Sony Ericsson een andere app voor meegeleverd. Maar die is kut.
Dus wil ik K9 Mail gebruiken om mijn Hotmail account en school account mee te syncen.
Ik krijg m niet ingesteld met exchange. Weet iemand raad?

• Markie2202
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-11 14:24
welke exchange wil je toevoegen? school of hotmail?

Als het hotmail is moet je als server m.hotmail.com gebruiken. Voor de school mail moet je even vragen aan school of de exchange server bereikbaar is.

• Pilome243
beide. school mail lukt wel. Maar hotmail niet. m.hotmail.com heb ik beprobeert. gebruikersnaam gewoon volledig email adres. bij beveiliging doe ik SSL indien beschikbaar.

edit: Ik stel het als volgt in:

Gebruikersnaam: <gebruikersnaam>@hotmail.com
wachtwoord: ********
WebDAV (exchange) server: m.hotmail.com
Beveiligingstype: SSL (indien beschikbaar)
Port: 443

Geavanceerd
Mailbox path: <blanco>
WebDAV (exchange) path: <blanco>
Authenticatie pad: <blanco>

De foutmelding die ik krijg:
"Setup kon niet afronden

Kan geen verbinding maken met server. (IOException)

[ Voor 56% gewijzigd door Pilome243 op 23-06-2011 21:21 ]

• Pilome243
niemand?

Verwijderd

ZIMBRA (by VmWare)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 21:36 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Heb je geen gmail account? Ik zou alles daar in poppen en die gewoon gebruiken. Kost het je ook niet 3 keer zo veel accuverbruik (3 accounts die moeten syncen) en je weet tenminste zeker dat het blijft werken op Android. Met labels per pop-account is dat hetzelfde idee als verschillende imapaccounts.

[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 27-06-2011 21:45 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-11 17:58
persoonlijk vind ik Maildroid lekkerder werken dan K9

Only dead fish go with the flow

• blaaat945
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-11 23:31

blaaat945

..?

Marzman schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:45:
Heb je geen gmail account? Ik zou alles daar in poppen en die gewoon gebruiken. Kost het je ook niet 3 keer zo veel accuverbruik (3 accounts die moeten syncen) en je weet tenminste zeker dat het blijft werken op Android. Met labels per pop-account is dat hetzelfde idee als verschillende imapaccounts.
Is het dan ook mogelijk om vanuit het andere mail account te mailen?
Bijv. je hebt een hotmail account geïmporteerd in je gmail, kun je dan wel vanuit de gmail app een mail sturen namens je hotmail account?

......

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-11 13:53

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik gebruik sinds een tijdje Enhanced E-Mail. Het kan gewoon dingen als HTML en Exchange, maar ook een 'Unified Inbox'.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:41
Leuk topic dit, ik gebruik zelf ook K-9 maar het bevalt niet heel erg goed. Soms worden alle berichten weer gemarkeerd als ongelezen. De exchange in K9 krijg ik net aan de gang terwijl het wel werkt met de standard e-mail client. Ik ga nu eens DroidMail testen.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:06
zAo schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:36:
Ik gebruik sinds een tijdje Enhanced E-Mail. Het kan gewoon dingen als HTML en Exchange, maar ook een 'Unified Inbox'.
Klopt het dat je geen pin nummer meer voor exchange hoeft in te voeren bij het unlocken van je telefoon? En heeft dit geen invloed op andere instellingen rondom het unlocken van de telefoon (toen ik touchdown installeerde, en deinstalleerde kreeg ik de settings niet meer terug naar hoe ik ze had).

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1