[ATI 4850] custom resolutie in windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar kan de oplossing niet vinden.

Ik wil graag voor een spel dat ik in windowd modes draai een custom resolutie maken zodat ik de startbalk ook nog zie. Zoals gezegd heb ik een 4850 en windows 7.

ik wil een resolutie van 1600x1100 of iets in die buurt maken. heeft iemand een oplossing?

alvast bedankt voor de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 15:40
Misschien met PowerStrip mogelijk, maar waarschijnlijk is het simpeler om een configuratie bestandje van je spel aan te passen ...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
het spel pakt de resoluties van windows over, dus als ik de resolutie in windows in zou kunnen stellen dan kan het ook in het spel. had ik er even bij moeten zetten.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 15:40
Als je op "ATI custom resolution" Googled krijg je trouwens ook wat registery hacks waar je simpel mee een resolutie kan maken : http://www.yougamers.com/forum/showthread.php?t=13196

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
huh. net 30 min gegoogled op vergelijkbare dingen en kreeg alleen oude oplossingen voor oude drivers, even jouw link bekijken. zal zo wel laten weten of het wel / niet werkt.

heb het idee dat dat voor windows xp is. bij mij zijn de bestanden op andere plekken in het register en ik krijg het iig niet werkend.... :( de screenshots uit jouw link zijn iig zeker windows xp of ouder. posts zijn ook uit 2006.

[ Voor 40% gewijzigd door Wabs op 29-06-2010 18:16 ]