Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fantastische tv, uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding, tot nu toe had ik er niks op aan te merken. Had de handleiding nog nooit nodig gehad, alles was intuïtief te vinden. Tot vandaag.

Sinds kort hebben wij digitale tv. De digitale zenders werden eenvoudig automatisch gevonden en toegevoegd na het invoeren van de juiste instellingen.

MAAR: vervolgens is de volgorde niet te wijzigen. Heb alles geprobeerd en begin te geloven dat het simpelweg niet mogelijk is. Maar het is toch onmogelijk dat het onmogelijk is? Dit is een vrij moderne tv, je mag toch verwachten dat zoiets eenvoudigs als de volgorde van digitale zenders wijzigen gewoon moet kunnen. Meerdere mensen hebben er naar gekeken, niemand kan het vinden, ook niet met de handleiding. Ben ten einde raad.

Is er iemand die ook dit model tv heeft, of een model uit dezelfde serie (of ken je iemand die deze tv heeft) met digitale tv? En ben jij dit, zou jij me dan kunnen vertellen hoe je de volgorde kan wijzigen? Ik hoop dat iemand me kan helpen, want RTL7 op 6 (enz) is niks.

Bedankt,

Daniella