Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

programma bij opstarten uitgevinkt maar start nog steeds op

Pagina: 1
Acties:

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:20
Hoi, Ik heb een lexmark printer, en hierbij zit software. Nu start de laptop elke keer laxmark fast pics op als ik m aanzet. Nu heb ik deze mbv uitvoeren>msconfig en dan opstarten uitgevinkt, omdat dit meestal toch wel ervoor zorgt dat het programma ook niet meer opstart, zoals ik dit ook heb gedaan met msn, java e.d... Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Oja het lexmark fast pics kan ik niet zo verwijderen via configuratiescherm>programma's (staat niet tussen die lijst)

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
download autorun eens van sysinternals.. dan zal je zien dat hij wellicht op meerdere plekken terug komt. Misschien zorgt er wel een services voor dat hij weer gestart wordt.

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:20
ok, dan heb je een hele lijst met dingen, maar lexmark fast pics staat er niet tussen... wel
"4600 series port" van lexmark
en lxdxCATSCUSTconnectservice (Lexmark connect service executable)
en lxdx_device (printer communication system
en lxdxmon.exe (printer device monitor)

welke van deze zouden uit kunnen zodat ik wel gewoon kan blijven printen.. ik denk de eerste?

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

De programma's die opstarten zitten hoogstwaarschijnlijk in je register.
backupdraaien van je register, alle 4 uitschakelen.. werkt je printer niet meer... dan zet je backup terug.
Of als je dat niet lukt herinstalleer je de drivers.

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Misschien kun je het eens proberen met een ander programma, zoals CCleaner ofzoiets.

Het is bedoening, niet bedoeling