Vragen over videokaart & media streaming.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindamaster
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:48
Ik had wat vragen:
1. Ik wil 3 beeldschermen aansluiten op mijn pc, waarvan 2 op mijn ati readon 4350 en 1 op mijn onbord amd 760g chipset. Hoe kan ik dat doen?

2. Is het mogelijk om automaties alles te streamen wat ik met vlc mediaplayer afspeel? Over het netwerk.

mijn pc:
msi 760GM-E51
amd anthon 250 @ 3750mhz
2 gb ram
xfx 4350 512 mb @ 620, 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Wat heb je zelf al geprobeerd of gegoogled?
Indien je mobo het ondersteunt kun je het gewoon zo aansluiten als je stelt. Sommige mobo's schalen echter onboard gfx uit zodra ze een dedicated kaart waar nemen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
1. Nee, dit is niet mogelijk zover ik weet. Je kan proberen je derde scherm op je moederbord aan te sluiten, maar zover ik weet ondersteut de 4xxx serie sowieso maar 2 schermen.

2. Ik zal niet weten hoe. Je kan alles wat je afspeelt in een shared map zetten zodat je er in je netwerk bij kan. Maar of je het op een andere computer wilt afspelen of een tv haal ik niet uit je post.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindamaster
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:48
Richh schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:23:
1. Nee, dit is niet mogelijk zover ik weet. Je kan proberen je derde scherm op je moederbord aan te sluiten, maar zover ik weet ondersteut de 4xxx serie sowieso maar 2 schermen.
..... ik heb het wel gezien dat het wel bij iemand anders werkte, weet niet hoe, anders zal ik het niet vragen. ik ga wel eens in het bios kijken.
2. Ik zal niet weten hoe. Je kan alles wat je afspeelt in een shared map zetten zodat je er in je netwerk bij kan. Maar of je het op een andere computer wilt afspelen of een tv haal ik niet uit je post.
het gaat er om dat als ik muziek zit te luisteren dat iemand anders in het netwerk begint met luisteren op de zelfde plek. En ook dat sommige mensen meekunnen luisteren met een cd.. en dat een dvd op merdere bronnen kan worden afgespeeld. Ik heb zitten kijken in de stream opties van vlc: ik krijg dan onder in de player "streaming" te zien maar openen lukt niet op een andere pc... (ip adres en computer naam geprobeert )

@rfce ik heb al gegoogeld maar daar kwam niks bruikbaars uit.....

-----------edit----------
ik heb in mijn bios gekeken en daar staat de on bord vga aan, maar in windows wordt die niet gezien ook niet in het divice mangement. ik ga hem nu opstarten zonder vga kaart en dan kijken of ik de drivers kan instaleren en dan nog een keer proberen.

-----------edit2----------
ik heb nu de 4350 samen lopen met de 760g, ik heb de 760g in het bios op de primere ingesteld 8) alleen krijg ik als ik met div-d op mijn acer 15 inch schrerm zit rode lijntjes en strepjes en ziet het eruit als een dia voor stelling, allen win deskop.....
overzicht: Y= werkt wel N werkt niet( of met streepen....)
acer 15'
div-d 760g= N
vga 760g =Y
div-d 4350= Y
vga 4350 =Y

HP 15'
div-d 760g= Y
vga 760g =Y
div-d 4350= Y
vga 4350 =Y
Iemand een idee hoe dit komt?

[ Voor 35% gewijzigd door pindamaster op 29-06-2010 17:56 ]