Flash Player 10.1 crasht HD5870 GPU (Catalyst 10.6)

Pagina: 1
Acties:

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 10:41
http://www.youtube.com/watch?v=SPJ2XLlSAAc
Bovenstaande video toont wat er mis is...

Het is een gloednieuwe pc met een verse MS Windows 7 Ultimate installatie (2 dagen oud. Met de MS Windows 7 installatie van de week voordien had ie hetzelfde probleem)

Hetvolgende is geînstalleerd:
* alle "Important" updates
* alle laatste, non-beta drivers (inclusief alle ATI 10.6 drivers / software voor mijn videokaart)
* LSI MegaRAID Storage Manager
* opera 10.54
* notepad++
* adobe flash 10.1
* VLC Player 1.10

De videokaart heeft een Dell LCD aangesloten aan de bovenste DVI poort (met een DVI to D-Sub convertor - moet nog steeds een extra DVI kabel kopen) en een Panasonic Plasma aangesloten aan de HDMI poort.

Het flikkeren gebeurt altijd op de Dell LCD (dus als ik Flash af speel op de LCD zelf, dan is het beeld op de Plasma normaal en en flikkert de LCD waar de Flash op af speelt)

Als ik te langdurig Flash afspeel (ongeveer 10 min), dan crasht de videokaart (geen bluescreen, maar een typische videokaart freeze. Het scherm wordt groen en het geluid geraakt in een oneindige lus. Het enige wat nog werkt is de stroom afzetten...)

Als ik een 1080p video afspeel met VLC Mediaplayer, dan is er niets aan de hand..

Zoals je in het begin kan zien (Furmark), is de videokaart niet overgeclocked en perfect stabiel

Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is?
Wat kan ik proberen om dit op te lossen?

Alvast bedankt,

Maarten

edit:
Heb net gemerkt dat het probleem verdwijnt als ik hardware acceleratie af zet.
Snap alleen niet hoe dit in godsnaam een probleem kan vormen. Dit is zowat de meeste kale / verse pc die je kan inbeelden en zelfs daarop werkt het nog niet?

Heeft iemand een idee hoe ik de Flash hardware acceleratie kan fixen?

[ Voor 9% gewijzigd door Mastakilla op 29-06-2010 16:02 ]

• pindamaster
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:10
je kan de ati 10.5 drivers proberen:)

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 10:41
je smilie betekent hopelijk dat je zelf ook door hebt dat dat niet het type oplossing is dat ik zocht ;)