• JohanPG
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-12-2025
Hallo,

voor mijn ouders ben ik op zoek naar een degelijke digitale camera rond de 150 euro.
Het moet een camera zijn die makkelijk te bedienen is zonder ál te veel poespas en die toch mooie scherpe foto's maakt. Natuurlijk heb je in de hogere prijsklassen betere camera's, maar in deze prijsklasse moet toch ook wel een cameraatje zijn die fraaie foto's kan maken.
Voor de rest kan ik er weinig over zeggen, ik hoop dat iemand wat tips heeft.

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 14:56
Je kunt je vraag het best in dit centrale topic vragen: Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3
Daar kun je ook veel te weten komen over de verschillen van de camera's to 250 euro.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

ga eens af op http://tweakers.net/pricewatch/cat/436/compactcameras.html.

Hier staan de camera's default gesorteert of populairiteit. Dus dit moet een aardige indicatie geven voor jou.

De bovenste camera (panasonic lumix) staat er om bekend een zeer goede prijs kwaliteit verhouding te bieden. Mischien is dit die 50 euro boven budget waard.

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-10-2025
De meest compacte camera schijnt een topper te zijn. Kijk even naar de onderstaande review van de Fujifilm F70EXR, ik denk dat dat een hele goede optie voor je is. De beeldkwaliteit is een stuk beter dan die van de TZ serie, vooral wat hoge ISO-prestaties betreft. De F70 is, net als veel dSLR's, zeer goed bruikbaar tot ISO 800. Zeer goed betekent dus nauwelijks ruis. Afijn, dat kun je hier zien:

http://www.photographyblo...lm_finepix_f70exr_review/

Let op: de opvolgers, dus de F80 etc, zijn niet zo geweldig!

Strava

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Nu bij de Aldi een A490 voor 90 euro. Lijkt me goed te doen.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:11

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

We hebben een topic speciaal voor camera's onder de 250 euro, waar deze vraag goed in zou passen.
Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3
Kijk hier even rustig rond. Via de zoekfunctie van onze site kan je zulke topics vaak goed vinden :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.