Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[htaccess]

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

Ik zit even met een probleempje, ik heb een domeinnaam bv www.mijndomein.nl en heb nog een domein bv www.mijndomein2.nl nu wil ik www.mijndomein2.nl doorverwijzen naar www.mijndomein.nl/dir/ maar in de url balk moet wel gewoon www.mijndomein2.nl blijven staan. Is dit te regelen met een .htacces file doormiddel van rewrites? en zo ja hoe dan precies?

Alvast bedankt.

• truegrit
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-11 23:52
Staat alles op dezelfde server?

hallo

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
Je topic hoort niet in PRG maar in WSS. Ik ga het echter sluiten want er ontbreken nogal wat zaken in je topicstart die je zult vinden in onze Quickstart. Zo zie ik niet wat je al hebt geprobeerd, gezocht, gevonden, wat er niet werkt (en waarom je denkt dat 't niet werkt) etc. En waarom pak je niet gewoon even de documentatie er bij om je vragen te beantwoorden? Of gebruik eens onze search :? Dit is echt al honderden keren behandeld.

Als je weer een topic opent, zorg dan ook a.u.b. even voor een topictitel die de lading dekt...

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 29-06-2010 11:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.