tooltip-fout in artikel

Pagina: 1
Acties:

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:17

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Topicstarter
nieuws: Satellieten gaan 3d-opnames van de aarde maken

Ik krijg een javascript error in bovenstaand artikel zodra ik met mijn muis over het artikel heenscroll. Precies gezegd gebeurt dat bij de tekst:
De satellieten vormen dan een paar 'ogen' op 500km hoogte. "Het duurt dan nog ongeveer drie maanden om ze voor te bereiden voor operationeel gebruik", zegt Michael Bartusch, manager van het TanDEM-X-project bij de DLR Space Agency in Bonn. De techniek is vergelijkbaar met die van stereoscopische camera's die binnen de dampkring worden gebruikt.
Probeer met IE8 de gehele tekst van het artikel maar eens te selecteren: dat lukt niet. In de source kijkend lijkt het te komen door de mouse over events in het artikel. Er staan in ieder geval wat onlogische tooltips in.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Daar stond een hele hoop rare rommel in :X Fixed, anyway :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:17

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Topicstarter
En weer een artikel met rotzooi :)

nieuws: Mp3-formaat viert vijftiende verjaardag
Zo te zien in deze alinea (weer niet te selecteren en vreemde tooltips):
In 1989 studeerde hij af en werkte hij bij het Fraunhofer-Gesellschaft verder aan audiocompressie. Een belangrijk onderdeel van zijn werk bestond uit de pogingen onhoorbare gedeelten van geluid te filteren. Uiteindelijk kwamen er in 1991 twee voorstellen op tafel: ASPEC en Musicam, dat onder andere door Philips werd voorgesteld. De keuze viel op de laatstgenoemde en deze vormde de basis van wat later mp3 genoemd zou worden. Brandenburg heeft de compressie met het nummer Tom's Diner van Suzanne Vega geoptimaliseerd.
Trouwens beide door dezelfde redacteur... ;)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Het is weer opgelost. We zijn hard op zoek naar de oorzaak :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.