Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is denk ik de domste vraag in mijn bijna 7-jarig Tweaker bestaan maar ik ben echt aan het twijfelen :+

Ik ben dus bezig met de installatie van een nieuw systeem in een prachtige & prijzige case (Thermaltake Level 10 Case) en was net alles eens aan het overlopen, nu merkte is op dat op de drive-bays een plastic folie zit (foto 1) (foto 2).

Het is nu niet mijn eerste installatie (ik ben de tel kwijt) en sommige onderdelen zitten natuurlijk wel vaker verpakt in folie / plastic, dus mijn eerste gedacht was verwijderen die handel ... maar nu vraag ik me echt af of dit wel de bedoeling is, de folie laat zich heel moeilijk verwijderen, en ook blijven er vrij veel resten van lijm plakken op de drive-bay zelf, dit kan dus niet de bedoeling zijn denk ik?

Ik heb nu al even zitten zoeken op Google en heb een andere foto gevonden waar de folie lijkt verwijderd? Dus toch?

Nu de handleiding zelf geeft niet veel duidelijkheid
  1. Turn the keyhole of the side panel ODD/
    HDD into the OPEN position using the key.
  2. Slide out the HDD tray and remove it.
  3. 3.5” HDD: Place it onto the tray and
    lock the side keyhole using the screws.
  4. 2.5” HDD: Place it onto the tray and lock
    the bottom keyhole using the screws
  5. Slide the tray back into the HDD holder.
  6. Turn the keyhole of the side panel ODD/
    HDD back into the LOCK position using
    the key.
Wat denken jullie of eigen ervaring? Ik voel me nu echt even dom :F , maar ik wil het zeker weten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:04
Willekeurige review
The drive tray itself is nice. It has a plastic sheet to insulate the drive from the aluminum tray.
Klinkt logisch. Lekker laten zitten in dat geval.

EDIT: Hmm, ik zie dat jouw foto van diezelfde site af komt. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door The Realone op 29-06-2010 12:22 ]