Beste mede-tweakers,
De auto van mijn moeder is helaas gesneuveld langs de snelweg (staat nu bij een tankstation langs de snelweg).
Het gaat hier om een Citroen ZX uit 1997, benzine.
De koppeling is "gesprongen" de koppeling is niet meer in te trappen, die ligt ergens onder de motorkap.
Dit is een oude auto en voor ons niet meer interessant om te laten repareren, wat doen we er dan mee?
Juist ja de sloop of aanbieden in onderdelen.
Nou heb ik inmiddels de stoelen + bumper los verkocht. De rest gaat dus naar de sloop.
Ik surf naar marktplaats.nl om daar sloperijen te zoeken en bedrijven die auto's inkopen, daar kom je advertenties tegen zoals:
Daar kan ik niks mee, helaas.
Vervolgens ik: Ja maar in de advertentie staat ALLE merken en type auto's, de beste prijs.
Vervolgens: Ja meneer maar met zo'n oude auto kunnen we niks.
Ik heb ondertussen al zeker 15 bedrijven gebeld die ditzelfde vertellen.
Ik wil mijn auto dus voor een klein bedrag verkopen aan bijv. een sloop.
In heel veel advertentie's staat: Alle merken en type auto's, bij een aantal vind je inderdaad: max. 12 jaar oud.
Echter bij de meeste niet, wat ik mij nu dus afvraag, welke sloop wilt nu een auto van 1997?
Het is ernstige misleiding van vele autobedrijven/sloperijen die marktplaats volgooien met "valse" teksten.
Ik wil van de citroen af (althans mijn moeder en ik), waar kunnen we hiervoor terecht?
De auto van mijn moeder is helaas gesneuveld langs de snelweg (staat nu bij een tankstation langs de snelweg).
Het gaat hier om een Citroen ZX uit 1997, benzine.
De koppeling is "gesprongen" de koppeling is niet meer in te trappen, die ligt ergens onder de motorkap.
Dit is een oude auto en voor ons niet meer interessant om te laten repareren, wat doen we er dan mee?
Juist ja de sloop of aanbieden in onderdelen.
Nou heb ik inmiddels de stoelen + bumper los verkocht. De rest gaat dus naar de sloop.
Ik surf naar marktplaats.nl om daar sloperijen te zoeken en bedrijven die auto's inkopen, daar kom je advertenties tegen zoals:
Dit is letterlijk de hele advertentie. Ik dus bellen ik heb een citroen uit 1997, vervolgens aan de andere kant van de telefoon:ZOEKEN VOOR EXPORT ALLE MERKEN EN TYPES PERSONEN ,BEDRIJFS ,VRACHTWAGENS ,JEEPS,EX-TAXI’S,BUSSEN,SCHADE AUTO'S
SCHADE ,DEFECT,HOGE KILOMETERSTAND,APK AFKEUR GEEN BEZWAAR !!!!!!!
1 u auto bus word kosteloos gehaald
2 DE BESTE PRIJS VOOR U AUTO OF BUS
3 Correcte Afhandeling Na Gedane Zaken
4 Contant Geld OF TELEFONISCHE OVERBOEKING
5 RDW Vrijwaring
6 Eigen Ophaaldienst
7 Altijd Bericht Retour
24 uur perdag berijkbaar 0644479244
maillen mag ook naar ons autos-gevraagd@live.nl
Daar kan ik niks mee, helaas.
Vervolgens ik: Ja maar in de advertentie staat ALLE merken en type auto's, de beste prijs.
Vervolgens: Ja meneer maar met zo'n oude auto kunnen we niks.
Ik heb ondertussen al zeker 15 bedrijven gebeld die ditzelfde vertellen.
Ik wil mijn auto dus voor een klein bedrag verkopen aan bijv. een sloop.
In heel veel advertentie's staat: Alle merken en type auto's, bij een aantal vind je inderdaad: max. 12 jaar oud.
Echter bij de meeste niet, wat ik mij nu dus afvraag, welke sloop wilt nu een auto van 1997?
Het is ernstige misleiding van vele autobedrijven/sloperijen die marktplaats volgooien met "valse" teksten.
Ik wil van de citroen af (althans mijn moeder en ik), waar kunnen we hiervoor terecht?