Toon posts:

Waar kan ik mijn BIOS laten flashen?

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Okee.

Kort gezegd: Asus K7M mamaplankje van een maatje van me geflashed.

AUW

Ging niet helemaal goed zo te zien. Waar o waar is een store waar ik 'm opnieuw kan laten flashen, want hij doet nu niks.

Liefst omgeving a'dam.

Verwijderd

hi wij bij dynasystems doen het hier onder vind je het adres

Dynasystems
tel 020-4492833
pa verkuyllaan 18
1171 EE Badhoevedorp

Je kan er in de meest gevallen op wachten of het gebeurd binnen een uur.

MVG

Patrick

Verwijderd

Je mag je flash-chippie ook wel naar mij opsturen, dan flash ik hem wel even in mijn K7M (hot-swap ;) ).

Maar doet ie ook geen safe-recovery meer (Booten van floppydisk zonder beeld)?

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

OK, dan ik nog even met 'n Chaintech 6BTM. Waar zouden ze die voor me kunnen flashen? Liefst omgeving Rotterdam. En hebben jullie enig idee wat me dat gaat kosten?

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Ik heb begrepen dat Asus het enige moederbord is dat de Award Flash software niet ondersteund. Je moet hiervoor de Flash software op de site van asus zelf gebruiken. Geldt dit ook voor de nieuwste versie van Award Flash 7.x. Ik heb ook problemen met het flashen van mijn Asus bord, in dit geval de P5A. Na het flashen krijg ik de melding dat alles correct is. Vervolgens start ik opnieuw op en krijg ik een melding: cannot write to ESCD. Als ik nu het flash programma start, staat er dat het Flash memeory unknown is. Is er een mogelijkheid om mijn Bios te resetten en vervolgens weer te vullen? Ik weet dat Award Flash 7.x dit wel kan. Maar of het flash programma van Asus dit ook kan betwijfel ik.

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 11:51

Super Snackman

Snekgek

Zoals ook ik een andere topic aangegeven, is mijn flash ook wrak.

Waar oh waar in de omgeving van Harderwijk kan ik mijn oude bios(die ik nog wel heb) terug laten zetten.

Het booten met een flop begint goed, maar na 30 seconden kapt hij met het lezen van de flop, en hangt het systeem :(

Ik heb op de flop een autoexec.bat staan die de BIOS zou moeten upgraden.

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

Pagina: 1