Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wave of Galaxy S?

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

• The_Source
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14:07
Een kennis van mij zit te twijfelen tussen een Samsung Wave of een Galaxy S? Nu heeft hij aan mij gevraagd wat de verschillen tussen beide zijn en ik zit zelf erg voor hem te twijfelen. Aan de ene kant denk ik dat de Galaxy S voor hem beter is omdat er Android op draait waarbij hij veel applicaties tot zijn beschikking heeft (en Froyo waarschijnlijk binnenkort) maar aan de andere kant de Wave omdat er een flitser opzit wat hij graag wilt. Ook wilt hij een lange accuduur en eventueel een app waarmee hij gesprekken kan opnemen (Bada heeft nog heel weinig apps daarom)

Wat vinden jullie?

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Nouja, "flitser". Je bedoeld dat ledje wat enkele seconden je objecten verblindt als je een foto wilt nemen ;)

Maar we kunnen natuurlijk niet in het hoofd van die kennis kijken wat hij allemaal wil doen met z'n phone en hoe handig hij is. Als hij erg handig is en graag speelt, is Android natuurlijk erg leuk en uitdagend. Is hij meer iemand van "Oeh, nou als ik maar kan bellen", dan is een eenvoudigere telefoon beter voor hem. Of dat de Wave is, weet ik niet :)

Ruimteverspilling

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Dit topic is echt te karig. Kijk eens rond in de bijbehorende topics, google eens wat, ga eens met die kennis naar een winkel waar hij ze aan kan raken en laat hem een keuze maken.

Omdat dit topic verder te weinig discussiewaarde heeft, gaat het op slot.

Telegram || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True