Toon posts:

Apple iphone SDK voor Windows?

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bestaat de iphone SDK ook voor windows. Zo nee, welke betaalde/gratis alternatieven gaat het? Ik wil geen web apps maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:55
Is er niet, kort maar krachtig. Had je ook zelf kunnen Googlen. Hoogstens DragonFireSDK, maar werkt niet handig. (google it).

Maak anders van je PC een PC met OS X. Zie Hackintosh.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Heb je überhaupt [iPhone & iPod touch SDK] Ervaringen & Discussie doorgezocht of zelf gekeken of het mogelijk is?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac-er
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-10 10:47
Een officieele kit van Apple is er niet voor het Windows platform.

Wel zijn er alternatieven, maar die mogen niet gebruikt worden door Apple vanwege hun regels.
Een optie is natuurlijk wel om een "jailbreak-app" te maken. Dan heb je deze beperking niet, maar aangezien ik zelf met Mac ontwikkel weet ik niet naar welke alternatieven je dan moet gaan kijken.

P.s. als je verder zou vragen over de jailbreak-app hoe je deze b.v. kunt signen, let dan wel op de regeltjes wat je hier wel en niet mag plaatsen :-)

To Apple or not to Apple? That's the banana!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ze alleen voor me zelf maken, verkopen in de AppStore/cydia hoeft niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:31
Je hebt Appcelerators Titanium, waarmee je onder Windows iPhone apps kan maken. (En Android e.d).

http://www.appcelerator.c...-application-development/

[ Voor 15% gewijzigd door ZpAz op 28-06-2010 21:44 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals je wellicht weet verwachten we hier enige mate van eigen inzet. Dat betekent dat je eerst zelf een antwoord probeert te vinden. Als je bijvoorbeeld zoekt naar iphone windows sdk, zijn er tal van websites waar deze vraag ook wordt gesteld én beantwoord. Aangezien dit toch wel iets is wat je makkelijk zelf had kunnen vinden, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.