Toen ik vanmorgen wakker werd had ik een simpel liedje in mijn hoofd. Helaas ken ik maar 2 regels van het liedje. De tekst die ik nog weet luid zo:
Vanmorgen werd ik heel vroeg wakker. Al voor de slager en de bakker.
Dit is een kinderliedje die werd gezongen wanneer je jarig was. Gek genoeg heb ik alleen deze regels maar een keer gehoord van een TV serie die niet meer bestaat. Ik vraag me dan ook af wie deze tekst herkent en de volledige tekst hieronder wil zetten.
De reden dat deze tekst weer boven komt drijven is misschien al te raden. Ik ben een jaar ouder geworden. 30 ondertussen alweer.
Dus daarom voor iedereen:
Taart
Bier
en niet te vergeten Chips
Ik ga me vandaag dus geen seconde vervelen en hopelijk blijft de temperatuur nog aangenaam en laat de regen zich niet zien.
Nu even iets wat ook belangrijk is. Namelijk de stats.D e stats laat veel groene pijltjes zien dus met het warme weer gaan we nog steeds volgas richting de eerste plek in het totaal klassement. Robskedebobske heeft zijn eerste plek weer terug en stefan en sudden death zijn de personen die een mijlpaal kunnen ophalen. Voor het gebak en bier kan je bij mij komen.
FotD gaat naar iemand die echt veel liefde voor het project moet hebben, want als je helemaal onderaan de stats staat en toch elke dag de stats post moet het wel liefde zijn. Dus

AtHomer

Hulde voor jouw.
Voor alle gegevens kijk hieronder voor het resultaat.
DPC Rosetta@Home hitparade van 3 July 2010
Mijlpalen
Nieuwe Leden
Rosetta@Home Links
Rosetta@Home webpage
Rosetta@Home forum
DPCH Suggestiepagina
Bron
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.