Afgelopen weekend is er op mijn firma een hostwissel gedaan voor de domeinnaam en de mailforwarding.
En sinds dit weekend kan ik bv niet naar men eigen domein mails sturen, of ik krijg een SPF foutmelding.
De mail van mijn firma gaat naar bv : falcon@mijnfirma.be en wordt geforward naar een-adres@skynet.be
Bij dit skynet mailbox wordt elke 5 minuten de mail opgehaald door een server die bij de firma staat, met Exchange op en GFI Mailessentials.
De foutmelding die ik terugkrijg is :
Zelf snap ik er geen knijt van, ik vermoed dat het iets van instelling is dat moet aangepast worden bij de nieuwe hoster.
En sinds dit weekend kan ik bv niet naar men eigen domein mails sturen, of ik krijg een SPF foutmelding.
De mail van mijn firma gaat naar bv : falcon@mijnfirma.be en wordt geforward naar een-adres@skynet.be
Bij dit skynet mailbox wordt elke 5 minuten de mail opgehaald door een server die bij de firma staat, met Exchange op en GFI Mailessentials.
De foutmelding die ik terugkrijg is :
Iemand enig idee wat ik moet doen om dit op te lossen ?Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: RE: testje terug
Verzonden: 28/06/2010 14:58
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
iets@mijn-domein.be op 28/06/2010 14:58
Het e-mailsysteem kan dit bericht niet bezorgen, maar heeft hiervoor geen reden opgegeven. Controleer het adres en probeer het bericht opnieuw te verzenden. Als u hier weer niet in slaagt, moet u contact opnemen met de systeembeheerder.
< mailrelay009.isp.belgacom.be #5.0.0 smtp; 5.1.0 - Unknown address error 554-'5.7.1 <iets@mijn-domein.be>: Recipient address rejected: Please see http://www.openspf.org/wh...ver=mx-z.one.com.one.com' (delivery attempts: 0)>
Zelf snap ik er geen knijt van, ik vermoed dat het iets van instelling is dat moet aangepast worden bij de nieuwe hoster.
-| Hit it i would ! |-