Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VB Script] Script laten loopen totdat op knop klaar gedruk

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

• Pieter Kimpen
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
Beste tweakers,

Ik ben ondertussen al een paar uur aan het stoeien met een scriptje om bestanden en mappen van de ene locatie naar de andere te kopiëren.

Het script zou eigenlijk moeten loopen, totdat op een knop wordt geklikt. ik wil bestanden van 1 folder naar meerdere willekeurig op te geven folders kunnen kopiëren. met do...loop heb ik al enkele dingen geprobeerd, het script bestaat echter uit functies en ik zie door de bomen het bos niet meer.

Kunnen jullie mij enkele tips of een mogelijke oplossing geven?

voor de rest voldoet het script perfect aan mijn verwachtingen.

Visual Basic:
1
*snip*

Alvast bedankt voor het lezen van deze lap tekst

Edit kan een modje de spellingsfout in de titel even fixen.

[ Voor 82% gewijzigd door Creepy op 28-06-2010 15:19 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik heb je lap code even wegehaald. Als je alleen de relevante code kan plaatsen, dan graag. Ook zien we graag dat je aangeeft wat je nu precies al allemaal hebt geprobeerd. Zo krijgen we meer inzicht in jouw gedachtengang en voorkom je advies op zaken die je zelf al hebt geprobeerd.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar hier beginnen we niet aan. Je zegt wat je hebt, je zegt wat je wil en je post een lap code van 150 regels. Da's alleen maar te interpreteren als een scriptrequest en daar hebben we hier weinig zin in. ;) Je geeft nergens aan wat je precies niet lukt, of waarom dat zo is. Noch geef je aan wat je zelf al geprobeerd en gevonden hebt. We hebben hier weinig zin om voor afhaalbalie van kant en klare code te spelen, vandaar ook dat ik je topic sluit.

Zie De Quickstart voor meer informatie over hoe een topicstart eruit hoort te zien. Daar heb ik je al eens eerder op gewezen: NMe in "[SQL] error: Column count doesn't match ..."

edit:
:w Creepy

[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 28-06-2010 15:25 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.