Sinds een jaar ben ik in het bezit van een portable dvd speler van Sigmatek met twee schermen voor de kids.
Kunnen ze heerlijk genieten van een filmpje terwijl papa richting Frankrijk stuurt.
Vorig jaar gekocht en werkte prima.
Afgelopen week weer uit de kast gehaald maar krijg nu zodra ik een dvd plaats: Invalid key
Wat ik ook doe.
Ik kom wel in het menu en kan alles instellen, maar helaas niets helpt.
Ik heb al een mail naar support van Sigmatek gestuurd en geprobeerd te bellen.
Helaas krijg ik een bandje in het frans. En op de mail wordt niet gereageerd.
Ik heb het geprobeerd via Pixmania (daar is de dvd speler aangeschaft) maar die kunnen er alleen een RMA van maken. Alleen ga ik binnenkort op vakantie dus heb daar geen tijd voor.
Op internet vind ik alleen maar dingen als verkeerde regio code. Ik kan dit alleen niet aanpassen.
Iemand een idee/tip?
Kunnen ze heerlijk genieten van een filmpje terwijl papa richting Frankrijk stuurt.
Vorig jaar gekocht en werkte prima.
Afgelopen week weer uit de kast gehaald maar krijg nu zodra ik een dvd plaats: Invalid key
Wat ik ook doe.
Ik kom wel in het menu en kan alles instellen, maar helaas niets helpt.
Ik heb al een mail naar support van Sigmatek gestuurd en geprobeerd te bellen.
Helaas krijg ik een bandje in het frans. En op de mail wordt niet gereageerd.
Ik heb het geprobeerd via Pixmania (daar is de dvd speler aangeschaft) maar die kunnen er alleen een RMA van maken. Alleen ga ik binnenkort op vakantie dus heb daar geen tijd voor.
Op internet vind ik alleen maar dingen als verkeerde regio code. Ik kan dit alleen niet aanpassen.
Iemand een idee/tip?
Money for nothin' and your chicks for free