RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
linux, go google, live cd en dan kopieren
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ben je wel administrator?
Money for nothin' and your chicks for free
Zelfs als je administrator bent is het vervangen van explorer.exe lastig, gezien dat altijd een actief proces is op het moment dat je de default shell actief hebt.
Ik heb deze handleiding al gevolgd http://www.tipandtrick.ne...les-and-folders-in-vista/ en elk mogelijke andere manier.. maar mijn pc blijft het zeggen. Ik ben lijkt mij wel administrator...
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Die handleiding gaat je niet helpen.
Dit kan je het beste gewoon buiten windows om te doen (misschien is dat zelfs wel de enige methode).
Pak een live cd, of doe het via windows recovery panel, of met een dos bootdisk met ntfs ondersteuning...
doe het buiten windows.
Dit kan je het beste gewoon buiten windows om te doen (misschien is dat zelfs wel de enige methode).
Pak een live cd, of doe het via windows recovery panel, of met een dos bootdisk met ntfs ondersteuning...
doe het buiten windows.
[ Voor 23% gewijzigd door job op 28-06-2010 14:42 ]
ja, maar hoe moet het buiten windows dan? dat snap ik niet. Wat precies moet ik dan doen om voor die map machtiging te krijgen.
Kijk wel uit, zometeen kan je je windows niet meer opstarten.
DPC Chef-kok :)
Ik vind het ook wel een rare manier van installeren. Waar heb je het thema vandaan?
Money for nothin' and your chicks for free
hiero: http://djabytown.devianta...ct-VS-Windows-7-123553200
nu heb ik wel het thema aanstaan. Maar er stond bij de readme; om alle graphics te krijgen en zn volle potentie ik die files moest aanpassen. Maar nu zonder machtiging werkt het ook wel. Dus ik denk dan dat ik het hier bij laat voordat mijn hele pc 'm straks flipt.
nu heb ik wel het thema aanstaan. Maar er stond bij de readme; om alle graphics te krijgen en zn volle potentie ik die files moest aanpassen. Maar nu zonder machtiging werkt het ook wel. Dus ik denk dan dat ik het hier bij laat voordat mijn hele pc 'm straks flipt.
Pagina: 1