The world is not enough dvd->DivX + andere guides?

Pagina: 1
Acties:

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Topicstarter
Hello allemaal....

Vraagje bestaat er een site met gebruiksaanwijzingen van verschillende films hoe je ze het beste kan omzetten van dvd naar Divx?
Dus welke vob-files je wel precies moet rippen en welke niet?
Ik ben zoiets wel tegengekomen van The Matrix.
Maar ik zoek dus instellingen van The world is not enough (007).

Ik heb namelijk geprobeerd mijn dvd te backuppen met vobdec en alle files geript.
Probeer ik nu met Flask de boel te converteren dan loopt alles steeds op 50% vast...
:( :? enz...

heb alle mogelijke manieren van search gebruikt maar helaas....

Gegroet Uw allen.....

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

• Dennis
  • Laatst online: 10-03 16:20
Moet je ff naar obi zoeken bij gebruikers. Die heeft volgens mij een hele handleiding op zn site staan :)

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Topicstarter
Dank je voor de snelle reply..!
Ik ben daarom ook snel naar Obi's website gegaan, maar daar staat nix over dvd's
Het lijkt me een soort van Ticketservice-site..

Helaas maar toch bedankt.....

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

• Dennis
  • Laatst online: 10-03 16:20
Sorry, maar ik weet nu de URL weer van een andere goede site:

http://go.to/ripping

succes!

edit:

is trouwens ook van een tweaker :)

[nog een edit]
http://members.ams.chello.nl/e.orgut/
dit is wél de site van obi, maar om een vage reden staat die niet meer standaard bij homepage in z'n profiel, maar hier staat dus z'n guide
[/nog een edit]

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-02 11:41

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Ik heb het al 100x verteld hier op GOT maar ga naar http://go.to/doom9 en als het daar niet staat, staat het nergens en zul je toch echt ZELF iets uit moeten zoeken.

Vastlopers hebben trouwens weinig met instellingen te maken als je het over Flask hebt.. das of een buggy Flask of een niet stabiele computer je bent namelijk wel de hele tijd je CPU vol aan het belasten, wordt ie niet te heet ofzo?

Laat maar.. .

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Topicstarter
Heb alweer op de links gekeken...jammer Obi's site is nog niet af.
De andere kende ik wel en heb ik nogmaals aandachtig doorgelezen.....
Denk dat ik hem maar eens omzet met Flask ZONDER geluid..dit schijnt ook nog wel eens te helpen met crashes....

Mijn processor blijft tijdens het omzet-proces om en nabij de 45 graden, dus dat moet te doen zijn........

bye....

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Topicstarter
Tja niet dat het iemand hier zal interesseren ;)

Maar je weet maar nooit wie er in de toekomst nog baat bij kan hebben:
Ik heb de boel dus geflas(k)hed ZONDER geluid, en toen liep de boel dus niet vast...
(dank U , dank U..)

Het rare is dat de trailer en "The making of" wel gewoon met Flask en het geluid aan omgezet kan worden zonder vast te lopen...
Vreemd allemaal, maar daarom niet minder leuk (alhoewel....)

Pagina: 1