xbox 360 en pc lan party

Pagina: 1
Acties:

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:34
Ik ben weer van plan een nieuwe lanparty te geven. En ik heb van iemand gehoord dat je sommige spellen met zowel de xbox 360 als de pc kan spelen en dat je dan ook tegen elkaar kan. Is dit mogelijk?

Bijvoorbeeld met halo 2 en andere games waarbij staat games voor windows live? Dit zou namelijk een welkome feauture zijn aangezien 3 van de 8 mensen een langzame pc hebben. Als we dan bijvoorbeeld 2 xbox'en neer kunnen zetten zouden we als nog tegen elkaar de wat zwaardere spellen kunnen spelen. En is dit bijvoorbeeld ook mogelijk met ps3?

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

nee dit is bij beide niet mogelijk

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:03
Voor zover ik weet kan dit maar bij één spel, en dat is een shooter waarvan ik even niet op de naam kan komen.

edit: ShadowRun zou het moeten kunnen, niet dat dat spel de moeite waard is..

[ Voor 26% gewijzigd door Slurpgeit op 28-06-2010 13:59 ]

• tweakG5
En met shadowrun?

Ok en waarom is het niet de moeite waard is het geen goed spel of gaat het gewoon niet soepel?

[ Voor 75% gewijzigd door tweakG5 op 28-06-2010 14:01 ]

• tweakG5
Maar zijn er dan bijvoorbeeld wel games die je gewoon online kan spelen waarbij een xbox ook kan joinen?

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-02 23:58
Alleen Shadowrun, zo ver ik weet

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

tweakG5 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:09:
Maar zijn er dan bijvoorbeeld wel games die je gewoon online kan spelen waarbij een xbox ook kan joinen?
Google vertelt je wat je wilt weten. Antwoord is nee. Je gaat met een Xbox niet tegen iemand spelen op de pc. Wat je wil is niet mogelijk. Je kunt je misschien beter richten op oudere games die ook op de wat langzamere pcs draait. Op LAN party gaat het toch om de fun en die heb je net zo goed met oude spellen.

(Wij spelen met LAN parties nog steeds Day of Defeat. Het ziet er niet uit, maar het is wel lachen :D)

• tweakG5
Hann1BaL schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:14:
[...]

Google vertelt je wat je wilt weten. Antwoord is nee. Je gaat met een Xbox niet tegen iemand spelen op de pc. Wat je wil is niet mogelijk. Je kunt je misschien beter richten op oudere games die ook op de wat langzamere pcs draait. Op LAN party gaat het toch om de fun en die heb je net zo goed met oude spellen.

(Wij spelen met LAN parties nog steeds Day of Defeat. Het ziet er niet uit, maar het is wel lachen :D)
Ja dat zou kunnen. Maar in 2 van de 3 pc's zit niet eens een losse videokaart. Die doen het met 32Mb ram op de onboard videokaart. En er is maar weinig wat daar soepel op wilt draaien.

Maar vreemd dan dat alleen het spel shadowrun op zowel xbox als pc kan worden gespeeld.

Als er nog tips zijn zijn deze altijd welkom.

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 22:47

w4rguy

Team Manager NAB Racing

tweakG5 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:52:
[...]

Ja dat zou kunnen. Maar in 2 van de 3 pc's zit niet eens een losse videokaart. Die doen het met 32Mb ram op de onboard videokaart. En er is maar weinig wat daar soepel op wilt draaien.

Maar vreemd dan dat alleen het spel shadowrun op zowel xbox als pc kan worden gespeeld.

Als er nog tips zijn zijn deze altijd welkom.
32mb, kan je nog flatout 2 doen op alles low :D

All-Round nerd | iRacing Profiel

• tweakG5
w4rguy schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:57:
[...]

32mb, kan je nog flatout 2 doen op alles low :D
Ja maar we spelen liever fps. Ik heb ook al wolfenstein geprobeerd en ook dat ging niet echt soepel.

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

ut2003 ? of quake 3 arena!

• tweakG5
Hmm ja quake 3 zou ik nog wel kunnen proberen. Die doet het zelfs op mijn telefoon xD.

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

En anders, Atomic Bomberman op IPX!!

Verwijderd

Unreal Tournament GOTY niet vergeten ook - loopt een stuk soepeler dan q3 op veel onboard kaartjes.
Verder werken CnC:Generals, FEAR en HalfLife ook op ouwe PCs. (alhoewel FEAR wel echt spuuglelijk is)

• tweakG5
Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:00:
Unreal Tournament GOTY niet vergeten ook - loopt een stuk soepeler dan q3 op veel onboard kaartjes.
Verder werken CnC:Generals, FEAR en HalfLife ook op ouwe PCs. (alhoewel FEAR wel echt spuuglelijk is)
Cnc generals hebben we al een keer geprobeerd. Dat ging nou ook niet echt bepaald soepel. En red alert is alleen maar een rotwerk om dat aan de gang te krijgen op pc's met 3 verschillende besturingssystemen met xp vista en windows 7. Maar quake en unreal tournament zou ik nog wel is kunnen proberen.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:22

tha_crazy

Mafketel

tweakG5 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:41:
[...]

Cnc generals hebben we al een keer geprobeerd. Dat ging nou ook niet echt bepaald soepel. En red alert is alleen maar een rotwerk om dat aan de gang te krijgen op pc's met 3 verschillende besturingssystemen met xp vista en windows 7. Maar quake en unreal tournament zou ik nog wel is kunnen proberen.
bij red-alert kan je het oplossen door een cheap-VM machientje in elkaar te zetten met XP.
zo deden wij dat ook op school ;)

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Bij Red alert 1 en red Alert 2 moet je ook rekening mee houden dat je het IPX oprotocol gebruikt en niet TCP/UDP. Moet je dus van tevoren installeren.

**edit8*

bij RA2 kregen ze bij een latere patch ook TPC/UDP ondersteuning

[ Voor 21% gewijzigd door w4rguy op 30-06-2010 14:04 ]

• tweakG5
w4rguy schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:03:
Bij Red alert 1 en red Alert 2 moet je ook rekening mee houden dat je het IPX oprotocol gebruikt en niet TCP/UDP. Moet je dus van tevoren installeren.

**edit8*

bij RA2 kregen ze bij een latere patch ook TPC/UDP ondersteuning
Ja dat heb ik geprobeerd maar dat leverde alleen maar problemen op ook heb ik een programma gerbuikt wat een virtueel netwerk maakt. Dit werkte wel maar toch spelen we liever fps. Of tmnations is ook leuk om te doen.
Pagina: 1