mIRC vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Jernst
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06-2024
Bij onderstaande zin controleert mIRC de channel op bepaalde hostamsk, en doet dan een actie. Ik zou graag dat mIRC ipv op hostmaskop userlevel checkt. Weet iemand hoe ik dat dan precies moet formuleren?

if ($ialchan(*!*@*.*.*,#,%i) = $null)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
on 2:TEXT:#blaat: { echo event }

Dat doet ie telkens als een level 2 iemand in #blaat iets zegt (weet niet zeker of het klopt, lang niet gedaan).

• Jernst
Bedankt voor reactie maar is alleen niet wat ik zoek. Ik weet wel hoe ik met user levels in remote control moet werken, maar waar ik dit voor ga gebruiken is alleen geen remote control. Als ik de opdracht geef moet mIRC gaan kijken of iemand met dat userlevel in channel zit, niet als iemand iets zegt.

• Jernst
ff vraagje voor admin die deze post gemoved heeft:
Internet & Telefonie
Klagen over je provider kan hier (complimenten natuurlijk ook) en ook vragen over mobiele telefoons zijn hier op hun plaats.

In deze post zie ik niks van hierbovenstaande. Mij lijkt hij echt beter op zijn plaats in Sofware Algemeen, waar ik hem gepost had.

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Mjah, beetje raar dat dat hier gezet wordt. Mischien wist de moderator niet wat mIRC is?
:) Check www.mirc.nl dan eens (8>

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5