Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

beeldweergave 2 programma's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een mogelijkheid om onder WinXP of Win7 een Powerpoint (of een ander presentatietool) in presentatiemodus te draaien op alleen de helft van het PC-scherm.

Op de andere helft moet dan onafhankelijk daarvan een diashow met foto's draaien oid. Ik heb het nodig voor onze basisschool: die willen bij de ingang een externe PC-monitor op deze manier aansturen: (links op het scherm de mededelingen van de dag, rechts foto's).

Ik kan zelf geen programma's vinden die dit kunnen, weet iemand een proggie waarmee dit bewerkstelligd kan worden?

Alvast dank,

Groet,

Niels

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

2 monitoren en 2 progamma`s

Kun je ieder progamma op een scherm laten draaien.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-11 19:24
Ik weet wel dat als je bijvoorbeeld 2 programma's open hebt in windows 7 dat als je deze bij de balk vast pakt en helemaal sleept naar links of rechts deze dan de helft van het beeldscherm in beslag neemt. dus kan je der 1 links en 1 rechts zetten.

BABYMETAL LoL - Twitch

Verwijderd

Topicstarter
Mebus schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:35:
Ik weet wel dat als je bijvoorbeeld 2 programma's open hebt in windows 7 dat als je deze bij de balk vast pakt en helemaal sleept naar links of rechts deze dan de helft van het beeldscherm in beslag neemt. dus kan je der 1 links en 1 rechts zetten.
Ja dat dacht ik ook, dat is de snap optie in Win7 maar werkt dat ook terwijl je een ppt presentatie draait en rechts een diashow. Ik kan het niet testen momenteel.

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:40:
[...]

Ja dat dacht ik ook, dat is de snap optie in Win7 maar werkt dat ook terwijl je een ppt presentatie draait en rechts een diashow. Ik kan het niet testen momenteel.
Rechtermuisknop op je startbalk en dan kiezen voor "tile vertical" is het alternatief voor WXP

Maar je powerpoint zal, voor zover ik weet, altijd schermvullend zijn. De enige oplossing is de Mexel voorstelde: 2 schermen, 2 programma's.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Verwijderd

Topicstarter
Big Womly schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:01:
[...]

Rechtermuisknop op je startbalk en dan kiezen voor "tile vertical" is het alternatief voor WXP

Maar je powerpoint zal, voor zover ik weet, altijd schermvullend zijn. De enige oplossing is de Mexel voorstelde: 2 schermen, 2 programma's.
bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Big Womly schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:01:
[...]

Weet iemand dan wellicht tot slot nog een andere presentatietool die .ppt kan lezen die ook een niet fullscreen optie heeft bij het laten zien van een presentatie?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2010 13:25 ]

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:23:
[...]

Weet iemand dan wellicht tot slot nog een andere presentatietool die .ppt kan lezen die ook een niet fullscreen optie heeft bij het laten zien van een presentatie?
File -> Save As -> en als filetype (single file) web page

Dan wordt je presentatie geopend in je browser, die kan je dan wel half screen zetten.

Echter zelf geen ervaring mee!

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Verwijderd

Topicstarter
Big Womly schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:42:
[...]

File -> Save As -> en als filetype (single file) web page

Dan wordt je presentatie geopend in je browser, die kan je dan wel half screen zetten.

Echter zelf geen ervaring mee!
Nee, werkt niet, wordt ook fullscreen bij het starten van een diavoorstelling. Open Office doet hetzelfde trouwens.

Verwijderd

Kijk hier eens tussen: http://www.computerhope.com/issues/ch000894.htm

Even googlen op "grid view" ed.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2010 16:12 ]

Pagina: 1