Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tekst Flyout bij plaatje

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:03
Ik moet voor school een website maken, maar ik moet ook zorgen dat als je met je muis over een plaatje gaat tekst verschijnt. Ik heb al op google gezogd, maar ik kan niet een goed werkend script vinden. Ik heb ook niet veel ervaring in html, dus ik weet ook niet wat er fout is. Weten jullie nog een script ? (Javascript, html, etc maar geen Flash)

• japaveh
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-11 23:17

japaveh

Jield BV

Daarvoor gebruik je het title attribuut.

Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Wat is precies de bedoeling? Wil je dat er een popup komt?

Verder: Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid <- Een script aanvragen is niet toegestaan.

[ Voor 12% gewijzigd door macciez op 28-06-2010 10:34 ]

Do what you love, do it often

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:03
Als je een foto hebt, en daar met je muis overheen gaat, dat er een klein vakje bij de foto komt waarop staat wat de foto voorstelt

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

title-attribuut

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:24

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Je huiswerk mag je zelf maken. Dit is dermate basiskennis dat je dit gewoon in de les gehad hebt, zo niet is je opleiding brak. Zie verder Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid en Het algemeen beleid #quickstart. Je bent al eerder op deze dingen gewezen. Dit topic gaat dicht.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.