TNT2 of de TNT2 Ultra

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Wat moet ik kopen, prijverschil is best groot. Kwaliteitverschil ook??

Thanx

Verwijderd

geen een van 2. Wat is je systeem btw ? Wat de gewone tnt2 niet trekt trekt de tnt2 ultra ook niet. Alleen een paar frames meer. Spaar liever door naar geforce kaart. ps zelf heb ik de 770 ultra is wel aardig hoor alles draait op 1024*768 32bit high detail maar bij 1600*1200 stort het echt als een kaartenhuis in elkaar.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
btw ik heb een celeron 433@599 systeem, 64mb ram en kut video kaart. Moet dus heel snel iets anders in.

Verwijderd

-NOSFERATU-
Daar heb ik geen last van hoor, wat jij daar zegt. Mijn 19" monitor werkt lekker met de Ultra Viper V770, en op instelling 1600*1200 werkt het dus gewoon goed, ik zie geen verschil erbij met 1024*768
En Mex als ik jou was zou ik effe wachten en een GeForce kopen inderdaad, en anders raad ik je dezelfde als mij aan.
Ik heb em voor 379 gekocht en dat was met alles erbij dus geen bulk

Verwijderd

nee ik bedoel op 1600*1200 zakken bij q3 de frames zwaar in.

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 11:59
Ligt eraan of je wilt gaan overklokken. De 'gewone' TNT2 kun je ook makkelijk op de kloksnelheden van de ultra laten draaien. Maarja, de Ultra kan uiteraard ook weer hoger dan z'n normale snelheid.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb zelf een Viper V770.

De TNT2 is EXACT gelijk aan de TNT2 ULTRA, met als enige uitzondering een iets hogere kloksnelheid en een koelertje twv 20 piek. (Volgens: 3 BBS'en, Dynabyte en NoRRoD).

Mijn TIP: Koop een koelertje van 20 piek + een GEWONE TNT2 en klok het zwikkie over naar ultra snelheid.. (Of hoger, met en wat zwaardere koeler+X-tra koelblok Vliegt ie ECHT wel ZEER hard, zeker met de AGP BUS op 83 MhZ-jes)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

De Ultra heeft wel ietsje sneller geheugen op de kaart zitten en dus zo'n koelertje.

Maar ik zou ook voor de G-Force doorsparen.
Gaat ie tenminste ook nog weer een hele tijd mee.

Sniper logged out.....
Pagina: 1